Ikke noe påskeegg før på påskeaften!

Hei igjen 🐥

Nå holdt jeg fadern meg på å drite meg ut igjen. Jeg er nemlig ekstremt opptatt av at alle ungene mine samt kjærestene (venninnene) deres får likt påskeegg, men det ble plutselig ikke så enkelt allikevel. For selv om jeg ikke nevnte hvor jeg hadde kjøpt disse påskevinholderne i innlegget om eggene til Kristin og Dennis, ble jeg etterhvert spurt i plenum om det, noe som resulterte i at butikken både her på Hundvåg og i byen gikk tomme på et blunk.

Det var med andre ord ikke så lurt å ikke kjøpe alle de fem hønene med en gang, men butikkdama her på Hundvåg var snill og ringte rundt og etterlyste dem, noe som resulterte i at hun klarte å hoste opp tre høner til. De er som sagt ment til å ha en vinkartong i seg, men jeg putter påskeeggene til ungene i dem i stedet. Jeg synes nemlig de er så søte, og dekorer fint som påskepynt gjør de også.

Jeg ser at fler og fler gir ungene sine påskeegget før selve påskeaften, men det gjør altså ikke jeg. Er litt streng der, men orker rett og slett ikke all den småspisinga av snop hele tiden. Hadde jeg gitt Mille sitt påskeegg før, så veit jeg jo at det hadde vært tomt før påskeaften også. Så akkurat der tviholder jeg på den gamle tradisjonen. Hva gjør dere?

Alle ungene liker forskjellig snop, så det tar litt tid å sortere etter smak og behag.

Da var eggene til Mille, Pelle og Linni også klart.

Klem Nina🐥

 

#påskeegg #påskekylling #snop

4 kommentarer
    1. Holder med deg, Nina! Ikke noe påskeegg før påskeaften her heller…. Har også ei jente som hiver innpå alt på en gang…

    2. Har ei på 6,5 år som fikk påskeegg i går morges…;) (skal reise hjem i morgen +tante og onkel skulle avgårde i dag, så da ble det i går;)…

      Spist bittelitt (10-15 nonstop, smakt på 1 kjærlighet og 2 tyggiser av hubbabubba-pakka😂🙈
      Spist 2 små sjokolader av påskeegget hun fikk av farmor i går..
      Så alt i alt har mora spist mye mer godis enn henne denne påsken😂🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg