Jeg fant, jeg fant!

One happy and lucky girl, det er meg det!

Sist fredag hadde jeg min månedlige frokostdate med en venninne av meg. På veien hjem, gikk vi innom Fretex, og da fant jeg altså en helt aldeles nydelig kjole. Jeg kjøpte den ikke, var ikke i shoppingmodus, men jeg fikk den ikke ut av hodet de neste dagene. Den var altså så vakker. Fotsid, A-formet, og blomstene på den var altså så vakre og levende.

Helgen kom og gikk, og når jeg vendte nesa mi hjemover fra Oslo etter barnebarnpass, bestemte jeg meg for å sjekke om den fortsatt hang der. Dere kan tro jeg var spent der jeg saumfarte alle kjolestativene. Den dukket ikke umiddelbart opp i synsfeltet, men etter tre runder med intens leting, så jeg den. JAAA, så fin, og tenk nå er den min 💕

Jeg aner ennå ikke om den passer meg, regner faktisk med at den er et par-tre nummer for liten, men det spiller ingen rolle. Her og nå kan jeg love dere at den en gang skal tas i bruk. Helst av meg, men minsten Mille har allerede spurt om hun kan få låne den.

Se så nydelig arbeid da dere.

Jeg skulle så gjerne visst opphavet til denne fantastiske kreasjonen. Kanskje det finnes en “Tore på sporet” kjolefinner der ute et sted? Den er nok hjemmesydd, for det finnes ingen merkelapp på den. Arbeidet er nøye utført, underkjolen sitter perfekt, så vedkommende som har laget den må ha visst hva hun/han gjør. Hvem kan ha laget denne drømmen av en kjole?

#drømmekjolen #fretex #gjenbruk 

2 kommentarer
    1. Så nydelig kjole,den var du jammen heldig med!
      Husker moren min hadde sydame som laget de nydeligste kjoler og tunikaer til henne.Tror faktisk jeg også fikk noe sydd da jeg var liten.
      Er så heldig å ha to kjoler igjen etter mor.
      Bare synd de ikke passer,moren min var bare 153 cm høy, liten og sped.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg