Jeg har faktisk vært med i en pilot realityserie…

Happy Sunday, dere!

Innimellom hagearbeid, Mille kjøring og deilige lufteturer med hundene, ble det faktisk tid til en bitteliten svipptur inn til Stanger sentrum i går kveld også. Bjørn Erik hadde nemlig klart å hoste opp to billetter til favorittgutta mine Harm og Hegseth, til ekstraforestillingen, og jeg var i ekstase. 

Jeg tror terskelen for hva jeg synes er ekstremt morsomt, er temmelig lav. Det er ikke mye promp og tiss prat som skal til før jeg trekker på smilebåndet, og det er svært få artister jeg ikke liker. Jeg er altetende, liker det meste, og sannelig er det godt å vite at min venninne Vibecke også har det sånn.

På vei fra bilen til Stavangeren kultur- og revyscene, møtte jeg plutselig på Stian (Staysman), eldstemannen Dennis sin kompis. Vi slo derfor selvsagt av en liten prat før jeg føyk videre. Han mente blant annet at det var på tide at jeg også snart heiv meg på en realityserie, siden det nå tross alt begynner å bli en del av historien til den lille familien vår. Da kunne jeg derimot fortelle han at denne frøkna her faktisk har vært med på en del filming, pilotopptak, for en stund tilbake.

I 2014 var det altså noen som hadde en gryende idé om å lage “fruer”-reality her i Oljebyen også. Problemet var bare at det ikke fantes sære nok folk å filme. De sa kanskje ikke “sære”, men de ville altså ha med et knippe hustruer med “karisma”. Jaja, karisma eller ei dere, til da hadde produsenten godkjent meg og en annen, og sistnevte var faktisk ikke en “frue”, men den ene parten av et homofilt par. Han passet visstnok perfekt som “venninne” til meg under filminnspillingene, men der stoppet mer eller mindre hele prosjektet. De fant ikke flere medspillere til oss, og det var kanskje like greit, ikke sant?

Jaja, da veit dere det…

Den ene så engasjert i alt som skjer her i samfunnetog den andre ei skrulle uten sidestykke, love them!

Et stort heierop og trampeklapp til vår kjære Kristin som ble parodiert. Vegard mente Morten måtte skjerpe seg med alle reklameinnleggene sine på Instagram, hvis ikke så ville Kristin snart ta grep og smekke han over fingrene. Sååå morsomt!

Stavangeren var stappfull av Vibecke og meg, fem menn og resten elleville ungjenter på tyve. Gøy!

Håper dere alle er ute og nyter finværet. Det er litt kaldere i dag enn i går, men så lenge sola dominerer, er jeg strålende fornøyd.

Kiss and hugs Nina

 

#harmoghegseth #stavangeren #show

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg