Jeg har fått grønt lys for nok en galskap 🌟

God kveld i stuen, kjære dere 🌟

Nå sitter jeg her og smiler. Smiler fordi jeg har fått Bjørn Erik på gli. Han har sagt “go for it”, så da er jeg blitt offisiell hobbysamler av “LuVille” julelandsby. Det er noe av det mest “julete” jeg veit om, og etter å ha gått noen runder med meg selv, tenk på om jeg skal eller ikke skal begynne med denne galskapen, har jeg altså valgt å kjøre på.

Neida, jeg skal ikke bare “kjøre på” og handle inn over enn lav sko, for dette koster flesk, for det er jo kvalitet. Men Bjørn Erik og jeg ble enige om at en stor lapp er innafor å bruke på dette hvert år. I tillegg så kan jeg jo ønske meg denne herligheten til jul og bursdager, så nå kjære venner og familie, nå veit dere hva som står øverst på ønskelista mi til enhver tid: LuVille julelandsby duppedipper, som blant annet kan kjøpes på Hageland Edens Have her i Tananger og en rekke andre steder rundt om i landet.

Bjørn Erik fikk lov å velge aller første julelandsby ting. En gammeldags campingvogn, gjort om til en rullende bod hvor det selges juletrær. Deretter valgte jeg ni trær med snø på utenom, samt en forelsket (må lage gode historier rundt det hele) mann og kone med en liten hund som bærer på et nylig valgt tre. 

Planen er å skape en julelandsby rundt juletreet vårt. For hvert år som går skal den vokse, og jeg gleder meg altså så til å skape magi med dette. Jeg tenker jeg allerede neste år kjøper hvit duk og har under med kunstig snø på. Det skal altså bli så vakkert, det lover jeg 🌟

Man må ha god tid når man skal velge hva man skal ta med seg hjem, for det er et hav av forskjellige ting å velge mellom.

Disse tre pakkevalgene ble starten på vårt eventyr.

Se de flotte detaljene.

Det tok Mia to minutter å velte alle juletrærne, men etter litt skjenn lot hun de være, i hvert fall enn så lenge.

 

#julen #julelandsby #luville #samlemani #juleglede #hageland

 

“Ikke sponset produkt”

 

3 kommentarer
    1. Hei fine deg. Jeg er enig med deg, julekort hører julen til. Jeg har fått sendt ut alle våre, men ser det minker for hvert år på hvor mange som finner veien til vår postkasse. Det er trist. Ønsker deg og dine en fin jul og kos deg med prinsen. 🌲🎅🏻
      Julehilsen fra Siv, som bor på samme øya som deg😀

      1. Jeg ser en tendens nå, at folk oftere og oftere vil ta tilbake de gamle tradisjonene, så jeg håper dette også blir en trend. Vi kommer i alle fall aldri til å slutte med det 🌟God jul til deg også ❤️

    2. Så koseligt me koffår ikkje venta terom julen på salget de sette dt ned hvert år med 50% då eg kjøpe mitt inn

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg