Julestemning til tusen 🌟

Takket vÊre min kjÊre venninne Simone, sÄ har julestemningen allerede nÄdd toppen. Hun inviterte nemlig til liten minikino ute i vinterhagen sin i gÄr, og det gjorde jammen meg susen.

Dere kan tro jeg har gledet meg til denne dagen her, og det var litt kjekt Ä endelig ta i bruk onepiecen i den heldekkende juksepelsen. Det er ikke ofte vi opplever minusgrader i vakre Stavanger, og i hvert fall ikke snÞ, men rammen rundt opplevelsen i gÄr kunne ikke vÊrt vakrere.

Vi pakket oss godt inn i luer, votter og pledd samtidige som det ble servert de deiligste nybakte kaker med glĂžgg og kakao til. I det skumringen gikk over til svarte natta rullet Brede film pĂ„ julepyntet lerret, og filmen “Love Actually” har aldri vĂŠrt mer koselig Ă„ se. Liten og stor satt tett i tett og hjalp hverandre med Ă„ holde varmen, og allerede fĂžr filmen hadde begynt skikkelig, mĂ„tte jeg grine litt. Gledes tĂ„rer. Takknemlighets tĂ„rer. 

NĂ„ er det jul dere, og om to dager vil huset fylles med deilig barnelatter ogsĂ„. Jeg kjenner hjertet banker fortere bare av Ă„ tenkte pĂ„ det, Ă„hhh som jeg gleder meg ❀

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg