Kjærestekveld ❤️

I går var jeg på sprell fra morran til kveld. Først var vi i 2 års dag, og etterpå var det å få på seg finstasen i en fei og dra til byen for god gammaldags kjærestekveld.

Jeg må innrømme at jeg har blitt alt for glad i sofakroken min. Egentlig foretrekker jeg å ikle meg onepieceén på en lørdags kveld og døtte i meg småsnop og Pepsi-max til en god film eller tre, men Bjørn Erik ville det altså annerledes. Det var en nyåpnet restaurant i byen, noe han hunken min selvsagt hadde fått med seg, så da var det bare å smile pent til invitasjonen og henge seg på.

Det er jo egentlig veldig koselig å få lufta seg litt også da, og jeg angrer ikke et sekund da vi fem timere seinere var tilbake på bussholdeplassen og ventet på å dra hjem igjen. Maten på Sumo var særdeles god og innbyende, og plassen var helt rå. Vi merket at servitøren vår var under opplæring, for en noe mer erfaren person gikk i skyggen på henne hele tiden og hjalp til så fort hun trengte det, men det gjorde ingen verdens ting. Vi fikk gode svar på alt vi lurte på og ble vartet opp etter noter, og som sagt maten var sinnsyk god. 

Jeg må forresten få nevnte at det var en fryd å gå på toalettet der. Nydelige håndsåper og håndkremer duftet altså så fresht at Bjørn Erik gikk inn og tok bilder av flaskene og bestilte to stykker når vi kom hjem, og skulle man trenge å rette ut håret eller lage en ekstra krøll, så lå det klart utstyr der til bruk. 

En finfin kjærestetur ble det, en liten forsmak på uka som kommer, for da begynner festivallivet…

– Nina –

 

 

#datenight #sumorestaurant #stavanger #kjærestekveld

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg