Kjole utfordring dag 2 💃

Hallaisen daisen!

Kjoleeventyret fortsetter pĂ„ dag to, og jeg jubler. Flere og flere sender meg nemlig bilder av dagens kjolevalg og innrĂžmmer ofte at plaggene sjeldent blir brukt. SĂ„ synd, for det er som BjĂžrn Erik sier:”Dere damer strĂ„ler helt klart litt ekstra nĂ„r dere pynter dere med kjole, I lÞÞÞve it!”.

GĂ„rsdagens kjole var et skikkelig bomkjĂžp for 3-4 Ă„r siden. ImpulskjĂžpt etter Ă„ ha blitt bombardert med “browser cookies” av billige kjoler pĂ„ nett. Dere vet de noe usikre leverandĂžrene som leverer noe helt annet enn det bildene forteller oss. SĂŠrlig nĂ„r det kommer til stĂžrrelser. Deres XL er gjerne en M her hjemme, og selv om man bestiller 3XL, sĂ„ fĂ„r man sĂ„ vidt kjolene over puppene.

BjĂžrn Erik kan ikke fordra disse kjĂžpene, men nĂ„r det er sagt sĂ„ er nok han en flittigere shopper fra Kina enn meg. SĂ„ et slikt kjolebomkjĂžp i ny og ne fĂ„r han bare tĂ„le. Denne kjolen fikk jeg altsĂ„ ikke pĂ„ meg, sĂ„ derfor forsvant den raskt opp pĂ„ loftet med sine medsĂžstre. NĂ„ derimot er den rett og slett en innertier synes jeg, og sĂŠrlig med tanke pĂ„ at den kostet under to hundre kroner. Jeg mĂ„ derimot fortsatt tĂ„le fĂžlgende frase fra gubben:” Javel, shoppet ny kjole
igjen?”. HvorpĂ„ jeg har standardsvaret klart:” Denne?! Nei, nei, nei, den kom i hus for flere Ă„r siden
men da passet den ikke”. Hmmm, vet ikke helt om han alltid kjĂžper det, men denne gangen var det altsĂ„ helt sant.

2 kommentarer
    1. Du er helt nydelig,har fulgt deg IG noen dager og vil bare si at de som har deg i sitt liv er kjempe heldig

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg