Klart vi må ha lys💡

Putle-søndag…

I dag svirrer Bjørn Erik og jeg hit og dit ute, forbereder oss på høst og etterhvert vinter. Alt av blomsterkasser utenom de to foran inngangen er tatt inn i boden, blomster kastet, plattingen vaska og han far har vært duglig flink og røsket opp ugresset som vokser opp overalt.

Jeg har gått over med kluten i lekehuset, sjekket at edderkoppene har holdt seg borte etter at vi sprayet der sist og så har jeg fått opp lys der inne. For så klart lekehuset måtte ha lys både inne og ute. De er ikke så sterke, gir ikke så mye lys, men nok til at det kan lekes der året rundt. Går på batteri og utløses ved bevegelse, sensorstyrt, og var akkurat prikken over i-en for at huset nå er helt perfekt.

Nå skal jeg ta meg en real pause med hjemmelaga pizza, se en episode av “Orange is the new black” og etterhvert kommer ny hjemmekennel hund i hus. Denne gangen lik rase som Pippi-luska, til og med en hun aksepterer, så dette blir stas.

Håper helgen har vært god mot dere, klem Nina


Små fine lyssensorer er på plass, tre steder inne i lekehuset.

#lekehus 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg