Klart vi trengte flere julekuler!

Hei igjen, kjære dere.

Uff, nå har det vært mye kluss med Facebook i det siste, så planen om å poste to innlegg om dagen, går ikke akkurat etter planen. By the way, jeg sier til alle at vi shoppet svært lite på denne USA turen vår, men jeg har nå allikevel en svær bunke på kjøkkenet her med ting og tang jeg vil vise dere.

Bjørn Erik mener vi har nok julepynt til juletreet, og jeg kan vel si meg enig i det, men vi er nå allikevel begge enige om at vi alltid skal forsøke å ta med oss en liten suvenir hjem fra feriene vi er på. Når man derimot er i statene så mener jeg det er klin umulig å bare velge en ting. Han hunken min forsøkte selvsagt å minne meg på regelen vi tross alt begge to var blitt enige om, men da lukke jeg øra og stod på mitt. Alle de jeg hadde valgt ut, skulle få være med oss hjem, basta bom!

Helt ærlig dere, er de ikke fine?

Denne eksklusive julekulen her kjøpt i Harry Potter parken, var altså helt nydelig, og kanskje en av de fineste vi har i samlingen vår. 

Coca-Cola julenissen måtte selvsagt også være med hjem. Det kom ikke på tale å skippe han, og jeg var altså så redd for at den skulle bli ødelagt på hjemturen, så jeg putta han lik så godt i håndveska mi, så jeg hadde full kontroll på han hele tiden.

Svampe Bob har egentlig alltid vært litt masete, synes nå jeg, men han lyser nok fint opp på treet etterhvert.

Sjøku fra den dagen vi svømte med ei, elsk…

En av mine store favoritter, alle elsker vel Minions Banana Song?

Bjørn Erik himlet med øynene hver gang jeg fant en ny lekkerbisk, men det overså jeg uten en mine.

 

– Nina –

 

#julepynt #julekule

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg