Kontroll på kaoset igjen…

Åhhh, endelig var stua vår på stell igjen. Vi har levd i et forferdelig rot for tiden, fullstendig kaos, og nå holdt det rett og slett på å tilte for meg. Å dra “prosjekt loft” helt ned i første etasje, var så absolutt ingen god idé. Bjørn Erik bar ned den ene esken etter den andre, det var sikkert tyve av dem her på det meste, og til slutt mista jeg tråden i hva jeg holdt på med.

Det har vært min oppgave å sortere og rydde alt, men til slutt ble det for mye å ta tak i på egenhånd. Derfor bretta Bjørn Erik og jeg opp ermene og tok et skikkelig skippertak i sammen. Prosjekt “loft” er nå under kontroll igjen, og fra nå av fortsetter det oppe, det har flyttet inn på promperommet til Bjørn Erik (spillerommet) i stedet.

Endelig er stua hjemmekoselig igjen, nå trives jeg. Hengekøya, som har vært “ute av drift” siden vi har trengt plassen til å male barneseng på, er hengt opp og er endelig i funksjon, så nå smiler jeg. Stua har i tillegg fått enda flere grønne planter, selvsagt i like potter på grunn av ocdén min, så nå er jeg veldig fornøyd. Home sweet home…

 

 

Langt fra i mål med loftet, men vi har nå klart å funnet frem litt kjekke ting etter ungene som Falk nå skal få gleden av.


 

#grønneplanter #hjemmehosmeg #yorkshireterrier

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg