Kvelden før kvelden ✨

Roen har senka seg, og alt er i hus, og det viktigste, folket fra Oslo er endelig på plass.

Kun noen få timer etter at Kristin, Dennis og Falk satte nesa hjemover, kom altså min kjære mamma og hennes Morten inn dørene her. Da senket jeg skuldrene. Vel, de skuldrene har vel egentlig aldri vært så høye denne førjulen, men jeg får alltid en helt spesiell ro i sinnet når mamma flytter inn og rett og slett bare er mamma.

Jeg hadde bestemt meg på forhånd at jeg ville sette alt på stopp når vesle Falk kom, ville ikke gå glipp av dyrebar tid med han. Det fikk bli så som så med den julebaksten, vasking av vinduer i 2. etg., stryking av duker og tøyservietter, plukking av granbar og misteltein, ja listen var lang. Jeg har derimot heller valgt noen enklere løsninger og dermed fått tid til det viktigste…familie.

Jul blir det uansett, eller rettere sagt, det er jul. Tenk det dere, nå er det jul igjen. Omfavn nuet, lag fine dager, GOD JUL ✨

 

#lillejulaften #familietid #kromkaker

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg