Kveldskos…

God lørdag, dere ☀️

Sola har ennå ikke meldt sin ankomst som først lovet, men jeg håper den er like rundt hjørnet, for snart skal vi samles en gjeng hos ei venninne av meg til skikkelig hagekos.

Ellers så må jeg jo igjen få nevne at det fortsatt kjennes veldig tomt ut å ikke ha Lala her lenger. Hjørnekroken i stua med kurven hennes ble etterhvert fjernet, men slik kunne jeg så absolutt ikke ha det. Jeg anskaffet oss derfor en gigantisk plante som jeg satte der i stedet, så nå er det ennå mer skog her hjemme.

Vi har gitt hesten vår fri denne helgen, siden skolehestene også skulle ha en pause. Siden det da antagelig er ganske få barn i stallen, fikk jeg Mille også til å bli hjemme. Hun får nemlig ikke lov å ri uten å ha noen til stede, og det er jo kjekt å ha henne litt hjemme også. Hun har forresten vært heldig å ha ei av de gamle stallvenninnene på besøk, i tillegg til at vi har hatt hunden Ynwa på besøk helt til å går. I morgen kommer det allerede en ny hund som skal passes, og det passer bra siden Bjørn Erik er på vei offshore.

Late kveldstimer i hagen i godt vær med et slag backgammon, har rett og slett vært digg den siste uken. Det er ennå en god stund til vi skal på ferie, men dager som nå er jo reine luksusen…

Nyt dagen!

 

#kveldskos #verandaen #jacuzzi #hjemmekennel #backgammon

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg