Mamma, hva betyr det å være “Harry”?

Gledelig laurdag, kjære dere!

Bjørn Erik og jeg har barnefri i dag. Mille er hos Hege, hun er som sagt det en helg i måneden, så da skal vi snart ut på date. Jeg har derimot ikke hørt et kvekk fra Mille siden i går, så jeg regner med at de er godt i gang med korpsbesøk og kosedag. 

Mille og jeg elsker forresten sminkekonkurranse programmet “Glow Up” som går på TVén hver uke nå. Underveis dukker det opp mangt et nytt ord som Mille gjerne vil ha forklart. Sist gang så sa dommeren at hun var redd for at resultatet skulle blir for “Harry”, og da spurte selvsagt Mille om forklaringen på akkurat det ordet der.

Jeg prøvde så godt jeg kunne å finne på eksempler som gjerne var litt “ukult, blant annet at pappa Bjørn Erik er kul når han går med capsen sin helt normalt, men når han tar den på bak frem, så var det gjerne litt “Harry”. Ukult i forhold til den alderen han er i. Samtidig så forklarte jeg at det som gjerne var “Harry” for meg, gjerne ikke var “Harry” for andre. Det er rett og slett smak og behag.

I dag min kjære Mille-mor, så kan det godt være at noen synes mammaen din er litt “Harry”. Jeg er nemlig i ekstase over at han snille pappaen din har skaffa meg verdens kuleste paljett topp. For noen blir dette kansje litt for mye av det gode, litt “Harry”, og ja jeg må nok innrømme at jeg ofte liker det som er noe overdrevet og prangende.

“Harry” eller ei, sjekk ut denne staselige julebord genseren min da dere. Litt for trang, her trengs det god holdning og og inn med magen når den er i bruk, but who cares? Når den er på, føler jeg meg litt gæærn, fin og “Harry”….

10 kommentarer
      1. Jeg lurer faktisk på om jeg til tider er litt Harry jeg, går tross alt med crocs inne hele dagen, og har et par stående ved alle utganger her. Er ikke det også litt “Harry”?😂

    1. Du er jo berre gulleegod, Nina 🙂 herleg smil, gøyale grimaser og drop dead gorgous på nederste bildet der 🙂 WOW FOR ei dame !!!! Råkul den toppen då! Ikkje det minste harry etter mi meining 🙂

      1. Åhhh, det var snilt sagt. Målet er egentlig å blogge hver dag. Skulle ønske jeg ikke var så kritisk til meg selv, og blogget enda enklere sånn som jeg gjorde før. Da klarte jeg ofte to innlegg om dagen. De var selvsagt ikke like gjennomlagde (er forresten det et ord?) hver gang, ofte korte hverdagssnutter, men husker det som ganske så kjekt å jobbe med 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg