Nå diller og daller jeg rundt, bare for å slippe å pakke…

Tenk det dere, på denne tiden her i morgen, sitter vi på flyet fra Oslo til Miami!

Egentlig burde jeg vært ferdig med å pakke, men jeg er ei skikkelig skrulle akkurat nå, og finner på andre småting hele tiden bare for å slippe å prøve klær. Det er altså så kjedelig, men målet er å være helt ferdig før middagen.

I disse morgentimene, har jeg tatt meg et nytt fotbad, for å få av de siste restene etter den “flassekuren”, lakket tåneglene og sist men ikke minst begynt med litt selvbruning. Derfor svimer jeg rundt her kun ikledd en lang t-skjorte, og er altså så klart for sommer og sol. 

Om to dager entrer altså flokken min selveste Miami Beach, så da er det vel bare å finne frem badedrakten også. Selvsagt den gode store komfortable med påsydd skjørt på. De store solhattene mine er jeg også nødt til å prøveteste, for det skal som vanlig ikke en solstråle på dette fjeset her ☀️

Veldig god selvbruning, men husk å bruk hansker når den påsmøres.

Happy Sunday, folks!

 

#selvbruning #neglelakk #sandaler

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg