Nå har forberedelsene begynt for neste ukes store begivenhet…

God kveld.

Det er nesten så jeg ikke tør å si det høyt dere, men jeg tror faktisk skulderen min har positiv effekt av kortisonsprøyten jeg fikk i går allerede. Jeg er usikker på om det er mulig, men jeg kjenner en form for bedøvelse, en slags nummenhet i den, og er derfor sjeleglad. For da blir rammen rundt neste ukes begivenhet mye bedre, da kan jeg begynne å glede meg.

Allerede på tirsdag setter jeg meg på toget til Oslo, for å komme frem i god tid før “Tons of Rock” som begynner på torsdag. Bjørn Erik kommer dagen etter, men for meg er det viktig å komme frem så tidlig som mulig, så jeg får satt av viktig kvalitetstid med sjarmøren vår Falk. Bjørn Erik var på forretningsreise i Oslo forrige uke, og fikk kost masse med barnebarnet sitt da, og nå er det altså min tur igjen også. Jeg har faktisk abstinenser nå, savner han noe enormt til tross for hyppige bilder og skyping, men nå kjenner jeg på meg at jeg trenger en lang og god klem.

Før avreise er det en rekke ting her hjemme som må ordnes. Huset må selvsagt se tipp topp ut til Pelle flytter inn, og Mille må ha alt på stell før hun drar på rideleir på mandag. Jeg må selvsagt ordne meg selv litt også, så i dag gikk turen til venninnen min Andrea for å få hårfargen på plass igjen. Jeg farger faktisk ikke håret mitt så ofte, kun 3-4 ganger i året, for jeg liker faktisk fargen når den lysner også. Det er faktisk greit å ha ettervekst også, særlig hvis jeg bruker mørkebrun tørrshampoo for å få frem tydeligere kontraster. Jeg føler meg derimot mye freshere nå, med nyfarga hår og nyklipte tupper.

Ja, da er det  kun en uke til årets første festival, salikatt det skal bli kjekt. Skal dere på noen i år?

Min kjære mamma har bursdag på lørdag, og selv om jeg skal besøke henne i neste uke, måtte presangene sendes i dag. Det er nemlig mye kjekkere å ha gaver å åpne på selve dagen sin, synes jeg.

Ulempen med stor ettervekst er selvsagt at håret blir mye fortere fett, men det plager meg egentlig ikke å ha noen centimeter.

Det var som vanlig helt herlig å være på besøk hos Andrea på Sachs, og godt å klemme og ønske hverandre “god sommer”. Dama med det store hjerte, som alltid lytter og er der for en.

🌸 Nina 🌸

 

#crazyhair #fargehår #turkishår #sachsfrisørogvelvære #venninner

4 kommentarer
    1. Er så deilig å stikke innom bloggen din Nina. Jeg blir alltid i godt humør
      Du er blitt min lille humørpille, så om jeg er litt nedstemt en dag, så er det bare å finne deg på Facebook eller Instagram, gå inn å lese litt på bloggen og se på de herlige fargerike bildene dine.
      Det skulle vært flere som deg. 🏳️‍🌈
      Takk for du deler av deg selv 💙

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg