Navnegaven til vesle Falk var bestemt allerede før han var påtenkt ❤️

13. oktober, en festens dag, Falk sin navnedag ❤️

Akkurat nå er vi er godt i gang med dagen allerede, og jeg skal selvsagt skrive mer om det ved en senere anledning, men nå som gaven er avslørt for dagens midtpunkt og foreldre, tenkte jeg å fortelle dere om gaven Falk fikk av oss.

Ideén om å få laget den robuste gyngesauen, ble faktisk til lenge før vesle Falk var påtenkt. En venninne og jeg var på en julemesse, og en av utstillerne hadde en rekke flotte hjemmelagde kunstverk å tilby. Blant annet utallige lekesauer i alle farger, både med og uten meier. Jeg falt pladask for disse ulldyra laget av villsau fra Island, særlig når de til og med tålte at meg “gamlå” satt opp på. “Hvis jeg noen gang får et barnebarn, så skal gi dem en sånn fantastisk sau”, og som dere ser, det løftet holdt jeg.

Vi var lenge usikre på om vi måtte ta av meiene får å få plass til den i bilen, eller om vi rett og slett måtte ha den på taket, men som der ser så gikk det akkurat. Sauen er nå på plass i festlokalet, og jeg er så spent på hva Kristin og Dennis synes om den. Jeg tenker i alle fall at:”Bæ, bæ lille lam, har du noe ull?”, kommer til å bli flittig sunget i tiden fremover 🐑

 

#gyngesau #navnedag #presang #barn #barneleke

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg