Nei, hva har du rota deg borti nå da, Nina?!

God søndag, kjære dere 🌸

Dette er en av de beste dagene i uka, synes jeg. Da gjør som regel alle i flokken akkurat hva de vil. Bjørn Erik er på den etterlengta langturen sin med babyen, altså Harleyén, og Mille har pakket med seg kakao og dratt i stallen for å bli der helt til i kveld. Selv så var jeg som sagt på farta i hele går, så da blir det hengekøya i dag, ikke dumt det heller.

For et par søndager siden, var det derimot helt andre ting som stod på tapetet. En venn av meg spurte nemlig om Mille ville ta med seg en god venninne og komme på besøk på jobben hennes. Ehhh, på selveste Freedome Trampolinepark? Jeg trengte vel egentlig ikke å spørre jentene, for jeg visste på forhånd at de garantert ville bli helt elleville for å få lov til det der, og jeg hadde helt rett.

Så for de av dere som trodde det var gamla sjøl som stod for hoppinga, så kan jeg fortele dere at dere kunne ikke tatt mer feil. Jeg forsøkte meg bittelitt to ganger, hoppa hele ti centimeter over bakken, med det utfallet at jeg nesten tissa meg ut den ene gangen og fikk en smell i armen på neste og siste forsøk. Denne kroppen er med andre ord helt stengt for all form for fart og moro, neida ikke helt, men akkurat den formen her for sprell, er jeg ikke bygd for lenger.

Disse fine jentene mine derimot, Kaja og Mille, hadde det helmax. Vi valgte å dra dit ganske seint på en søndags kveld, når de fleste smårollingene allerede er på vei i seng, og de storkoste seg. De er begge to til vanlig så disiplinerte og opptatt av å ta godt vare på hestene sine hele uka i gjennom, så dette var et herlig avbrekk i alle pliktene. Ikke misforstå meg nå dere, disse jentene kunne ikke hatt det bedre, de elsker hestene sine over alt på jord, men av og til så er det kjekt for de å gjøre noe helt annet også. Ikke minst var det godt å sette av tid til hverandre. De snille jentungene våre, fortjente det her ❤️


Nei, nei, nei, nå går det galt!

Det ble hopp og sprett i ett sett, helt til svetten silte.

Så var det for´na mor å prøve igjen…to hopp, så var det stopp igjen.

“Hvor er du, Mille?”

HER!

 

Tanken var god om å forsøke å lage til en hjerte ❤️

Så fine ❤️

Det var slettes ingen dårlig idé det her, seint en søndags ettermiddag. To trøtte og slitne hestjenter sovna nok fort og sov godt den kvelden der.

🌸 Nina 🌸

 

 

#freedome #freedometrampolinepark #stavanger #barn

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg