Nu fer vi!

Jaaa, endelig var det vår tur til å dra på ferie ☀️

Spennende Norgesferie står for tur, og jeg tror aldri jeg har gledet meg så mye før til å dra avgårde. Jeg er i ekstase over å skulle reise avgårde med venninnene mine og deres familie. I tillegg får vi alle gjort alvor av å besøke vår alles kjære Ranveig. Hun driver Hallingdal Feriepark, som skrytes opp i skyene, så jeg tenker vi skal få kjørt oss litt med diverse aktiviteter, masse tull og fjas.

Jeg må innrømme at det skal bli jysla godt med et avbrekk nå. Vi har levd i et deilig og hektisk kaos med flaskemating av kattunger, ny valp med intensivt valpekurs, hest og besøk av familie, men nå skal jeg plante rompa mi godt ned i en campingstol og bli der. Neida, det ligger ikke i min natur å ikke gjøre noe som helst, men jeg har ikke noe ansvar utenom å bidra til god stemning rundt meg nå, og det kommer til å bli lekende lett. Tenk det dere, jeg har ikke med meg yorken min Pippi engang. Hun pleier som regel å være med overalt, men i siste minutt valgte vi å la henne bli hjemme i Stavanger med min mamma og Morten. Hun har spist litt lite i det siste, stresset med alle kattungene og valpen, så vi fant ut at hun hadde godt av å bli skjemt bort hjemme i stedet. Hun elsker å gå hælene på mammaen min, så hun kommer nok til å ha det som plommen i egget.

Jaja dere, da var vi altså på vei til Ål, og som dere ser under her er flokken min allerede i feriemodus. Det var omtrent umulig å få tatt et vettu bildet av dem der de står og inntar frokosten på 08:00 ferja fra Mortavika. 

Halleluja, dette skal bli deilig!

Oisann! Bjørn Erik svetter ikke på magen altså, han har bare brukt hele kroppen på å få pressa ned den fullstappa boksen på taket…og det har regna. 

1 kommentar
    1. For en fin gjeng 🙂 Og du så ut til å være i skikkelig feriemodus ja, med onepiece og alt. DET er tingen på ferie 🙂 Kos dere masse!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg