Nydelig feiring av nydelig dame!

I går var det fest for fine Line-mor, en god kollega av meg gjennom mange år. I sammen med en fargerik gjeng venner og familie, vel og merke kun kvinns, feiret vi den spreke 40-åringen.

Jeg elsker når noen byr til fest, da sier jeg aldri nei, og med en gjeng på hele tyve kaklende høner, ble det selvsagt hæla i taket. Spisebordet var fjernet for å gi plass til de dansende, og det tok ikke lange tiden før latteren stod i taket og jentene vrikka seg etter den ene gode slageren etter den andre.

Jeg angrer stort på at jeg selv ikke deltok i dansen, men jeg satt rett og slett og storkoste meg med noen utrolig gode gamle kollegaer av meg. For ikke bare har Line og jeg jobbet i sammen, fineste Lene, Merete og Anne Lise var der også, og vi har alle stått hverandre nærme i mange år. Vi har delt opp- og nedturer i nesten to ti år. Vært i brylluper og gravferder i sammen, støttet hverandre i mang et svangerskap, delt kjærlighetssorger og gleden i å starte nye forhold, så det er jammen meg ikke rart at vi føler en viss tilknytning til hverandre. Jeg føler mye for disse flotte damen, og det var altså så kjekt å få henge med dem igjen.

Finkjolen var på, men den forsvant ganske fort etter at Bjørn Erik hentet meg i går etter midnatt en gang. Jeg tok nemlig på meg “hold-in” under, og selv om det så fint ut der og da, er det etter min mening ikke verdt det. Jeg føler jeg får trykt puppene opp under haka og det er vrient å gå på do, så det opplegget der er nok ikke oss damers beste venn. “Hold-in” eller ei, festen ble en innertier og jeg er så takknemlig som fikk være med å hylle stjerna vår. Fineste Line-mor 💕

Denne kaka her var rett og slett en drøm, og skal helt klart på bordet under feiringen av Mille sin konfirmasjon neste år. Naturligvis-Botanisk Bakeri.

Klokka nærmet seg halv tre om natta og “tante-Ruth” kjolen (Bjørn Erik sine ord), kom på i en fart så jeg kunne ta fatt på varme boller før vi fant senga.

– Nina –

 

#naturligvisbotaniskbakeri #40år #godevenner #kollegaer

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg