PĂ„skeaften nytes đŸ„

PĂ„skeaften jo!

Dette mÄ vÊre den snÄleste pÄskeaften jeg har opplevd pÄ lenge. Jeg har pÄ en mÄte gravd meg ned, ikke i snÞ, men ned i min egne sofa. Helt crazy, siden det ser ut som om alle andre er ute og slikker sol, nyter og storkoser seg ut i det fine vÊret.

Jeg tror jeg rett og slett har valgt Ä vÊre inne fordi jeg ikke gidder Ä ta tak i hagearbeidet der ute. BjÞrn Erik har vÊrt superflink og spylt og feid om hverandre, og nÄ har han til og med hentet frem alle de ni gigantiske blomsterpottene mine, og kastet alt grapset i dem. Jeg har faktisk kjÞpt inn hvite margeritter til den store gullmedaljen, men sÄ var det det Ä fÄ rÊva i gir da dere, fÄ startet pÄ potte-prosjektet. For jeg kan selvsagt ikke bare hive i nye blomster, nei nei, det hadde vÊrt alt for enkelt. FÞrst mÄ pottene tÞmmes for gammel jord, skal de skrubbes grundig med sÄpe, deretter spyles og til slutt skal de pensles med et tryllemiddel som visstnok fÄr frem den gamle fargen pÄ dem igjen. De skal bli som nye, og jeg er overbevist om at dette er et alt for stort prosjekt Ä ta tak i akkurat nÄ, eller i hvert fall i dag.

NrK krim pÄ TV lokker altsÄ mye mer, i hvert fall for et par timer til. Da kommer BjÞrn Erik hjem fra Harley turen sin og Mille hjem fra stallen,  og da skal hele hurven flytte ut i hagen for Ä grille og tenne opp i bÄlpanna. NÄ derimot, sitter jeg og nyter alt den gule pynten innendÞrs. Gult er ganske fresht og fint, dere, sant?

Nyt pĂ„skeaften dere đŸ„

 

#pÄskepynt #pÄskeaften #pÄske

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg