Rosa jul ✨

God kveld i stugo dere, er dere også litt i gang med juleforberedelsene?

Jeg har så vidt kommet i gang, og jeg tenker at det er helt greit. Målet er å få gjort noen småting hver dag, men det haster overhodet ikke. For jeg vet jo at alle juleeskene kommer ned fra loftet til slutt i god tid før den store dagen, for alt har sin vante plass her i huset, men jeg har allikevel gjort et par nye forandringer. Jeg har nemlig invitert rosa inn i julestua vår for aller første gang.

Jeg aner egentlig ikke hvor denne ville ideén kom fra, hva som trigget meg til å ville bytte ut alle julebildene, men tanken på å finne frem de fine snøbildene fra i fjor fristet altså ikke. Jeg tror derimot det skjedde noe med meg idet det kom rosa julestjerner inn dørene her. Da begynte tanken på å leke med et helt nytt tema å kverne…”julen i pastell, pastell og atter pastell”.

Det var enklere sagt enn gjort, så jeg brukte faktisk noen dager på å finne frem til tre leverandører som kunne hoste opp plakater i nogenlunde det samme fargespillet. Jeg klarte det altså til slutt, og resultatet ble ikke så verst. Må derimot nevne at dette ble gjort bak ryggen på Bjørn Erik, for jeg var ikke så sikker på om han klarte å se samme visjon som meg, men han har faktisk ikke klaget en eneste gang. Han likte faktisk ideén om å få opp lyslenker rundt bildene også, og har villig tatt på seg oppgaven på å skaffe dem. Slettes ikke verst, så fra nå av dere blir det kanskje rosa jul i årene fremover, hvem vet?

10 kommentarer
    1. Anderledes,men jeg liker det 🤩 Og det trodde jeg ikke jeg kom til å gjøre. Fordi…. Rosa jul har jeg opplevd før! I 1986 (da var jeg 7år) og min mor fikk det helt for seg at hun skulle ha gammel rosa jul🎨 Husker min far og mine søstre protesterte noe helt forferdelig,men jeg var jo helt «team mor». Alt var dus rosa og sølv,ALT var rosa 💝 Vi har ledd og ler fortsatt godt av den jula 🎄Men du har ikke dratt strikken så langt som mor gjorde 👍 Så jeg syns det var stilig jeg 🤩 Du er veldig flink med (ikke bare med planter 🪴) men også flink med interiør 😍

    2. Så fint det var.Jeg ventet bare på at det var kommet rosa pære i bomullslampen over stuebordet☺️Som hun over skriver, du er så flink med planter og interiør, men jeg vil også hive på et par ting til som hvor god du er med dyrene deres og evnen du har til å framsnakke folk💜Altfor kort liv til å bruke energien på hat. Ellers som jeg har sagt før, så har du en veldig behagelig stemme å høre på.Det finnes nok en bok der ute som din stemme hadde passet utmerket godt til som du var innleser på. Jeg har skrevet bok og jeg ble helt overrasket hvor god boken egentlig ble, siden hun som leste den inn på lydbok hadde en perfekt stemme til det jeg skrev.Tipper det finnes en bok din stemme hadde glidd rett inn i. Nå kom jeg veldig på avveie av hva du hadde lagt ut, men jeg er selv glad i rosa og lilla er desidert min favoritt farge.Kos dere i førjula🤶🎄

    3. hvilken rammer brukte du til bilder ? har bestilt noe fine plakater selv til bilde vegger og prøve å finne ut hvilken rammer er best å bruke .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg