Sååå crazy!

Det er jammen meg koselig å hente ned alle disse gamle tingene fra loftet. Et kvart århundre er tross alt lagret der oppe, og vi var mye flinkere før til å ta vare på ting og tang enn nå. Det satt langt inne å kaste noe før, og jeg kjenner det er litt vemodig å kvitte seg med ting nå også, men det blir jo ikke brukt lenger.

Dere kan tro jeg ble lettet og glad når Bjørn Erik kom ned med et par helt crazy sko jeg kjøpte i Camden, London, for lenge, lenge siden, og rask proklamerte at disse rare greiene her fikk jeg ikke gi bort. Skoen er så til grader meg, de roper “Nina” lang vei, og selv om jeg antagelig aldri mer kommer til å bruke dem, så er de morsomme å ta vare på.

Jeg må faktisk innrømme at jeg elsker disse “doningene”. De bringer frem det lekne og barnslige i meg, som jeg håper jeg aldri kommer til å slutte med. Jeg har selvsagt ikke bilder fra den tiden jeg brukte dem, men jeg husker jeg også kjøpte noen helt spesielle bukser til skoene. De hadde lys på siden som gikk på batterier og de blinket i mørket når jeg var ute på vift – jeg følte meg så kul, thihiii.

Har dere sett noe så rart?

 

#sko #crazysko #camden #london

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg