Siste krampe i Mexico 🇲🇽

I skrivende stund sitter vi på flyplassen i Cancun og venter på å ta første flyetappe hjem. Herrefred som tiden har flydd. Til sammen har vi vært hjemmefra i 16 dager, og det er nesten litt vanskelig å fatte. I dag var det altså på med vinterklær og ikke minst BH. Fysjameg, så kjedelig. Men jeg har ikke lov til å klage, for vi har vært ekstremt heldige som kan se tilbake på noen fantastiske fine dager i sol og varme. Jeg må også banke i bordet, for dette er den aller første ferien Mille ikke har blitt syk på. Det var nok lurt å følge rådene vi fikk av legen vi brukte sist gang vi var i Mexico. Melkesyrebakterier, idoform har helt klart hjulpet.

I går var vi som sagt tilbake i Cancun, på et hotell som ikke var særlig langt fra flyplassen. Vi kom når det ennå var en del timer igjen av dagen, og Bjørn Erik var klar i sin tale. Han ville på shopping. Shopping ble det, og jammen klarte vi alle å finne noe å ta med hjem. Ikke bare likte vi det, men dere som følger oss på Snap (ninasprell) fikk også noen tips. Flere av dere falt faktisk pladask for de søte Care Bear joggeskoene jeg fikk tak i, og jammen klarte dere å få bestilt de på nett.

Nei, nå må jeg løpe, vi skal som sagt først ombord denne gangen også, herrefred som jeg gleder meg til å plugge ørene og ta meg en lang lur.

Jeg håper forresten dere har likt å være med oss på ferie denne gangen, og tenk om kun åtte uker reiser vi igjen på nytt eventyr. 

Han hadde liten lyst til å ta på seg den nye kule skjorta for meg så jeg fikk tatt et bilde, men vet vel av erfaring at det ikke nytter å la være. Men ikke pokker om han tok på seg bukse også, der gikk grensen.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg