Siste mann ut 💕

God helg, kjære dere.

Jeg har virkelig sett frem til disse dagene her. Trekløveret fra Oslo er på besøk og i kveld kommer venninne Vibeke også med fly fra tigerstaden. Vi skal alle møtes for en klem i Fargegata, det blir nok å kose seg med litt bobler, men først skal vi på ærverdige Stavangeren og oppleve svigerdatter på scenen. Ganske så stas, for jeg har aldri tidligere sett henne “live” med stort publikum, men ser jo at hun har hele roen, hun bare gleder seg. Stolt farfar Bjørn Erik skal være barnevakt helt på egenhånd, noe han garantert takler med glans.

I disse dager sendes forresten invitasjonene til minsten Mille sin store konfirmasjonsfest i begynnelsen av mai. Tenk det da dere, det lille søte lange nurket vårt skal stå konf. Det er ganske så utrolig hvor fort tiden har gått denne gangen, og nesten litt vemodig at hun er sistemann ut i flokken vår.

Jeg er egentlig enn så lenge rolig i forhold til alt som skal planlegges, for en rekke ting har mer eller mindre falt på plass av seg selv. Rogalandsbunaden som hun selv har plukket ut, er snart på plass, nydelig helt nytt lokale midt i sentrum av Stavanger er ordnet, maten har vi overlatt til en proff, og omtrent alt av kaker skal også lages av folk som kan det, altså ikke meg. Nå må jeg bare få ut disse invitasjonene til de 58 gjestene, så jeg får kontroll over hvor mange vi blir totalt. Jeg har selvsagt en stor oppgave foran meg med å lage film, har ennå ikke helt funnet ut hvor jeg skal begynne, men det løser jeg etterhvert, under litt press.

Skal noen av dere på Stavangeren i dag, og oppleve Snikk Snakk jentene? Det er fortsatt noen billetter igjen, så det er bare å komme. Kanskje vi sees?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg