Skivebom!

Ny onepice feiler – så til de grader!

I går kveld skulle Bjørn Erik og jeg rusle en tur bort til Kuvika og deretter opp på Utsikten, og i den anledning tenkte jeg å ikle meg den nye sommerlige onepiecen jeg hadde gledet meg stort til å ta med til Hellas. Ehhh, det ble en kort lykke, for den såkalte store og luftige kreasjonen, var alt for liten. Den gikk rett opp i “tuttelllitatta” og var ikke bekvem en plass. Makan til mer nysgjerrig plagg skal man leite lenge etter, kan ikke brukes til noe, men den ga oss nå en veldig god latter.

Tur ble det nå allikevel, og bildene der jeg sitter ble fine de, men jeg må jo få være helt dønn ærlig på at dette plagget ikke kan anbefales for noen over 170cm. Større størrelse finnes ikke heller, så dette var rett og slett en skikkelig skivebom.

At vi derimot har det fint her på Hundvåg, er det ingen tvil om. Turene rundt om her på øya vår, er magiske.

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg