Sofagrisen har pimpa seg opp

God ettermiddag, kjære dere.

Så dere NrK programmet “Lindmo” på fredag? Det gjorde jeg, for jeg visste at Gabrielle skulle være med for å snakke om det nye albumet sitt. Jeg ble derimot gledelig overraska da komikeren av ypperste klasse, Lene Kongsvik, også var gjest. Dere kan tro jeg fikk latterkrampe da hun snakket om det siste showet sitt “Rett fra Navlen”. Det handler om at vi kvinner stort sett har det veldig bra, men at livet allikevel kan bli litt for mye. Vi strever med liksomproblemer, der vi småkjekler, blir krenka og irriterer oss overfor hverandre. For alle andre enn oss selv er rett og slett besværlige. Særlig oss damer på 40-50+. Kremt, skyldig!

Lene forteller videre at mange av oss lenge har vært opptatt av barna våre. Vi har vært konstant redde for å gjøre feil, men i voksen alder kommer man til et punkt, der en bryter blir skrudd på. Plutselig er det vår tur. Det er min tur, det er meg og mitt som står i fokus. Da skal vi ikle oss dyreprint, fremheve det vi har igjen av østrogen. Leopard er tingen, og det er et ekstra pluss hvis plagget kan skjule magen på dager vi har mye gass. Ohhhyes, dere kan tro jeg kjente meg igjen, så flaut!

Det ble snakka om mye annet også. Ting ble satt på spissen, men det skumle dere, var at jeg kjente meg igjen. Når det ikke var meg hun snakket om, så var det venninnene mine. Temaer som trening, champagne, helårsbading og og yoga kom opp, og jeg lo så jeg grein. Når hun i tillegg var borti “jeg gidder ikke lenger å please andre, jeg har blitt så gammal nå at jeg  gir faen, nå gjør jeg som jeg vil, jeg skal kvitte meg med alt som ikke gir meg energi”, da så Bjørn Erik bort på meg og bare rista på hodet, for dama tøtsja bort i alt som er nogenlunde sant.

Så morsomt, for gjett hvem som har fått seg nytt superundertøy…i leopard? Joda, hun som ikke trener. Med stor ny hettejakka på i tillegg, så har dette blitt den nye outfitén denne frua her ikler seg når hun skal finne sofaen. Sofagrisen har med andre ord pimpa seg opp.

#superundertøy #leopard #undertøysett

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg