Stavanger-Gardemoen-Brüssel-Lisboa-Cancun 🇲🇽

Eventyret er i gang, nå kommer vi, Mexico!

Denne ferien har det vært ekstremt mye uro rundt. Den har blitt kansellert i hytt og pine av flyselskapene, men etter mye om og men er vi på vei. Ikke til Puerto Vallarta i Mexico som først ønskelig, men vakre og trygge Holbox som vi kjenner godt fra før av.

Reisen er som sagt endelig påbegynt. I skrivende stund sitter jeg og nyter en velsmakende lokal vin på flyplassen Lisboa i Portugal, og om ikke så alt for lenge starter vi på siste sjarmøretappe på hele 10,5 time. Det er derimot ikke synd på oss, for takket være Bjørn Erik får vi nok en gang oppleve å reise business, og bare det i seg selv er jo et eventyr. Må derimot få skyte inn her at vi normalt sett ikke har råd til slike flybilletter. De er hanka inn via Eurobonus poeng, noe jeg tenker å skrive om i et seinere innlegg.

Jeg er forresten allerede litt høy på livet, for i Brüssel stod jeg plutselig ansikt til ansikt med selveste skuespiller Joaquim de Almeida. Han skulle på samme fly som oss, og jeg holdt altså på å dø der og da. Vel, nå må jeg faktisk nevne at jeg stort sett har sett han i roller hvor han er en skikkelig “bad ass”, skikkelig ufyselig, men dere som skjenner meg vet jo at slike opplevelser er ganske så spektakulært for meg.

Nei, nå må vi avgårde igjen dere. Vi får skrives igjen i Cancun, og hvis ønskelig så er det bare å henge med på snap :ninasprell eller Instagram: nthorsen. Har meksikansk sim-kort, så alt blir dokumentert, thihiiii.

Verdens beste reiseleder, han ordner alt!

Lurer på hvor lenge denne sunnheten vil holde…

Omg, belgisk sjokolade må jo være verdens beste.

Wow, Joaquim de Almeida!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg