Stopp en hal!

Dæven døtte der var maksvekta nådd igjen! For tredje gang i livet ser jeg nesten et tresifra tall, og det er som om kroppen og sjelen skriker, nå er det nok, Nina, skjerp deg! Jaja, sånn kan det gå, når man i over et år nå har lekt at det har vært lørdag hver bidige dag.

Påsken er slutt og det er også etegildet. Så nå dere, har jeg alliert meg med mellomstemannen Pelle at jeg skal ta print screen av aktivitetsloggen Helse-appen, minst fem ganger i uka. Avtalen er at den må vise at jeg har klart 10.000 skritt de dagene. Egentlig ikke all verden for ei som har verdens vakreste natur å traske i rett utenfor døra si, men når man har hatt sofaen som bestevenn i ukesvis, ble det litt pusting og pesing den første gangen nå i kveld.

Påsken er altså over for denne gang, men pynten ryker ikke før i morgen. Jeg elsker å gjør det fint til påsken, gult er et friskt pust i hverdagen, eller hva synes dere?

Nå er det slutt på egg, bacon og rundstykker til frokost fremover for hele gjengen. 

#påske #påskepynt #gulterkult

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg