Tankefull…

Fredag, og helg jo dere, jippi!

Mitt råd til meg selv, er å ikke innta noe form for alkohol når tankene løper løpsk hos meg. Det sier seg vel egentlig selv, er man trist, så for all del ikke drikk, for da kan det selvsagt gå riktig galt. Selv den minste lille vanskelig tanke blir forsterket, så da bør man styre unna. Ikke misforstå meg nå dere, jeg er på ingen måte trist for tiden, men når gode venninner av meg har mye å deale med, da påvirker det meg også. Jeg blir nitrist på deres vegne, tar til meg sorgen, fortvilelsen og smerten, selv om deres opplevelse av det som skjer selvsagt er enormt mye større enn min.

Samtidig så skjer det så mye spennende og utrolig fint i den lille flokken vår for tiden. Herlige ting som gjør at det kribler i magen min. Det er nesten så man føler seg illojal mot de andre. Nå har jeg derimot måtte sortere tankene litt, og komme meg ovenpå igjen. Snille Bjørn Erik har akkurat kommet hjem fra jobb og på 1-2-3 fikk han fyrt i peisen, starta på middagen og servert meg nydelig frisk Mimosa. Mille skal nemlig ligge over hos Kaja til i morgen, og da dere, skal mor og far ut og svinge seg. Først skal vi på sand-up, og deretter gjør vi det som faller oss inn, gjør byen farlig. Neida, nå skal ikke jeg skryte på meg noe, men to gode venninner skal også være med, så dette må jo bli skoi, dere.

Med disse koselige by-bildene tatt i Stavanger i dag (med mobilen, kameraet er på rep.), sender jeg dere masse kjærleik og ønsker dere alle en riktig fin fredagskveld 💕

 

#stavanger #tur #bytur

2 kommentarer
    1. Balanse i godt å vondt 🤗 kjenne meg igjen 🥰 nyt tid å kos dere 🧸 her blir det venninne kveld 🌸👯‍♂️

      1. Det er litt vanskelig å skru av alle disse følelsene, men de jeg var ute med i går er så gode venninner som lar det være takhøyde for at jeg kan være meg selv. Trenger ikke alltid å henge i taklampene og være underholdene 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg