Team Thorsen i aksjon!

God 2. juledag, dere 🌟

Akkurat nå så føler jeg at juleferien har startet for fult her hjemme hos familien Thorsen. Fôringsvaktene i stallen er unnagjort, og vi skal også ha et par dager hestefri. Nå må dere ikke tro at det å være i stallen er et ork, for det er det overhodet ikke, men det er nå allikevel litt deilig å ha muligheten til å gjøre helt andre ting også.

Jeg er egentlig ikke så gira på å reise til byen å shoppe i morgen, men lille frøken fryd, Mille altså, har en bunke med gavekort som brenner i lommeboka hennes nå. Hun fikk nemlig en hel del til bursdagen sin i tillegg til de på julaften, og jeg har vært striks på at hun må vente med å bruke dem alle til salget har startet, og det er vel fra i morgen av, er det ikke?

Dagen i dag har vi altså tilbragt i stallen, og nå er det MANU kamp på TV´n mens vi gomler i oss restene fra pinnekjøttet. Vi er egentlig ikke så gira på engelsk fotball, for vi er som sagt Enga fan langt inn i hjerterota, men nå som Ole Gunnar Solkjær er i ilden, må vi jo selvsagt følge med litt ekstra. For som de fleste andre blir vi jo patrioter til tusen med en gang en nordmann er i vinden og gjør det bra…

“Gi meg litt til da vel?”

Snuppeline med den nye strikkegenseren hun fikk i julegave av mommo.

Ha en fortsatt god jul dere, pass på hverandre og nyt tiden i sammen 🎅

 

#hesterbest #familie #barn

 

 

1 kommentar
    1. Dere er jammen meg et flott par 🙂 Jeg har ikke vært inne hos deg før nå den siste uken. Herlig par. Salget begynner i morgen ja. Jeg skal ut å brenne noe jeg også 😀 He-he..Har litt penger som må bli tjukk-jakke. Kan jo ikke fryse rumpa av meg i desember, januar heller. Nyt ferien 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg