Tenk, babyen min er 6 år i dag!

Bloggen er 6 år i dag!

Tenk det dere, jeg har mer eller mindre klart å blogge hver bidige dag i hele 6 år. Det har blitt 2566 innlegg, og sånn jeg ser det og føler det akkurat nå, så blir det mange mange fler.

Det å kunne fylle hverdagen med noe, ha en rutine rundt det å ta bilder og lage tekst hver bidige dag, har vært en god selvhjelp. Det er en av rutinene som holder meg oppe og gående, det er blitt min ting, som jeg har blitt glad i. 

Jeg mener bestemt at det bør være rom for at godt voksne også kan blogge om hverdagslivet. Jeg er derimot ikke helt blind for latterliggjøringen. Fra venner også dessverre. Jeg kjenner igjen det litt skjelmske smilet “jeg leser ikke blogger”, og så refereres det til fjollete jentunger som viser dagens “outfit” med trutmunn, rosa trutmunn.

Jeg kan med en gang skrive under på at jeg til tider er meget fjollete og “outfits” viser jeg også. Det ser derimot ut som om det faller i smak, så da fortsetter jeg. Så lenge dere leserne henger med, så er jeg her.

Tusen, tusen takk for laget så langt dere!

Klemmer sendes i fleng, Nina

4 kommentarer
    1. Gratulerer med seksåringen🥳🇳🇴🤩 Koser meg gløgg med bloggen din, og synes du er god som klarer å blogge hver dag. Jeg har også en blogg, men er ikke så strukturert som deg. Men har et mål å ihverfall få til ett eller to innlegg i uka. Du inspirerer meg🥰

      1. Åhhh takk for fine ord 😍Skulle ønske jeg også kunne være fornøyd med å kun skrive et par innlegg i uka, for det er jo til tider et skikkelig tidspress å få de ut før folk går og legger seg, men så var det sidde lesertallene da som jeg vil holde oppe. Det går da dessverre utover innholdet til tider, kan fort bli litt fjasete, men det er jo en stor side av meg det også 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg