Turbojugend Ytrebygda, here we come!

God morgen, godtfolk!

I skrivende stund sitter Bjørn Erik og jeg i bilen på vei til Bergen. Impulsiviteten lenge leve, vi har altså takket “ja” til å bli med Turbojugend gjengen “Ytrebygda” på førfest i forkant av en ny “The Dogs” konsert i kveld.

Vi var som sagt på konsert med dem hjemme i Stavanger nå på fredag (kommer innlegg etterhvert), så når muligheten om å gjenta denne suksessen kom, attpåtil med knakende kjekke folk, var vi ikke seine om på pakke sekken og dra avsted. Mille er nemlig hos Hege denne helgen, vi har fri fra hesten vår Sol pga den opererte tåa til Mille og Pippi stortrives tross alt i sitt andre hjem hos venninnen min Simone.

Så akkurat nå dere, går det ostepop, melkesjokolade og Pepsi-max ned på høykant. 51 års dagen blir med andre ord fortsatt feiret, og i kveld dundrer det altså løs igjen.

Så kjære, kjære Bergen by, nå er det på tide å hente frem sola. Jeg har nemlig ennå til gode å oppleve Bergen i regn, det har faktisk aldri skjedd og jeg klarer meg fint uten… 

g

Det var selvsagt bare tull at vi la Pippi i postkasse til Simone når vi dro avgårde tidligere i dag, men det var allikevel veldig gøy å tenke tanken at hun kanskje trodde på det et lite sekund.

Nyt lørdagen dere, så skrives vi igjen fra Bergen-by.

 

#utpåtur 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg