Utopia – minner for livet ❤️

Hei, hei, kjære dere. Tenk at jeg har latt det gå flere uker siden jeg sist blogget. Helt uforståelige, for det å blogge i bilder er jo noe jeg alltid har elsket. Vel, en ting er i alle fall sikkert, jeg har nok en gang storkost meg, så lover nok en gang at dette ikke blir siste gangen bloggen ser dagens lys.

Jeg tror jeg med hånden på hjertet kan si at denne festivalen er noe av det kjekkeste jeg noensinne har opplevd. Festivalområdet var perfekt, været på vår side, artistene helt rå og det å skape slike minner med minsten Mille, helt magisk.

Jeg er av den oppfatningen at hvis en festival hoster opp med to-tre artister jeg er megafan av, da er den så absolutt verdt å få med seg. Jeg elsker Kygo, storkoser meg alltid med Bjørn Eidsvåg og er blodfan av Gabrielle. Noe mer trenger egentlig ikke jeg, men må få nevne at jeg ble overrasket og digget mitt første møte med Roc Boyz og Bausa. De må jeg helt klart få til å oppleve igjen.

En annen ting jeg også må få nevne, er det geniale med “Silent Disco”. Beliggenheten er trolsk innunder høye trær pyntet med discokuler og fargeglade girlandere. Tre DJ’er sloss iherdig om oppmerksomheten din. Man får utdelt headsett med rødt, blått og grønt lys, og man switcher enkelt mellom de tre forskjellige låtvalgene. Dere kan tro jeg fikk meg en liten wakeupcall, når alle rundt meg hylskreik og insisterte på at låta på grønt måtte høres. Da kan dere tro det ble allsang, til (hold dere fast) Marcus og Martinus og sangen “Elektrisk”. Folkemengden var i ekstase, og da snakker vi om en låt som kom ut i 2015 og hvor ungene som elsket den var 9-10 år. En tankevekker, men jeg elsket det som skjedde der og da, jeg storkoste meg.

En fantastisk helg, med nydelige Mille ble altså tilbakelagt, og billetter til Utopia 2025 er allerede i boks. Nå tenker jeg bildene under kan snakke mer for seg selv, for en helg ❤️

 

4 kommentarer

    1. Hei Nina fantastisk kjekt å lese det du skriver. Ekstra kjekt å følge deg på to platformer stå på kjære deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg