Vår drømmeuke 🍂

Hei, hei igjen kjære dere. Ikke fortvil, bloggen lever ennå i beste velgående. Jeg må bare si til meg selv at jeg ikke må ta så mange bilder for hvert innlegg, for det blir så himla mye å gå igjennom etterpå. Tviler derimot på om jeg klarer å begrense meg nå, for jeg har fått ny mobil som tar neste like bra bilder som kameraet mitt, og da knipses det vel egentlig ennå mer en før.

Vi har hatt verdens fineste familie høstferie siden sist. For andre gang ble Falk med oss på hytta til svigers, det ultimate stedet for en nysgjerrig treåring som vil ut på tur i ett sett. Det er faktisk helt himmelsk for oss alle å lande der en drøy uka av gangen i ny og ne. Vi stortrives med den deilige ville naturen rett utenfor døra. Hytta ligger forresten på Mykland (Åstveit) ca. tre timers kjøretur fra Stavanger, og vi får lov å låne den akkurat når vi vil.

I fargesprakende nydelig høstvær, tilbragte vi som sagt det meste av tiden ute. Falk er en racer på å sykle, og har null problemer med å ta turer opptil en mil hver dag. Det ble med andre ord mye trasking og løping etter barnebarn i farta, etterfulgt av koselige kveldsavslutninger foran bålet utenfor hytta. Det var med andre ord ikke bare minsten som gladelig stupte til sengs om kvelden, vi andre var ganske så ferdige og fornøyde med dagen vi også.


🍂 Bildedryss fra årets høsteventyr 🍂

3 kommentarer
    1. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️👍👍👍👍❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    2. Du e så enormt flinke å skrive Nina❤️
      Ikkje begrens bildebruken, det e ein av grunnene te at eg lese dine innlegg. Kjekt med masse bilder 🥰

    3. Alle skulle hatt tilgang på ei så flott hytte midt i skogen. Gir sjelefred. Deilig å avslutte med bål om kvelden, jeg elsker bål.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg