Venninnegjengen samlet seg rundt dobbel bursdag 💕

God mandags morgen, dere ☀

JÞss, hva er det som skjer? Vi har altsÄ oppimot tyve grader og strÄlende sol her i Stavanger for tiden, og det er altsÄ sÄ nydelig og oppkvikkende. Det er rett og slett en fryd Ä stÄ opp om morran.

Jeg har allerede vaska to maskiner med klÊr etter konfirmasjonsgjengen og lufta Pippi og Mia, og om litt skal jeg ut og stÞvsuge inngangspartiet
ute. Jeg har nemlig lite lyst Ä spyle vekk alle de flyvende stankelbeina som har satt seg fast og dÞdd i alle kriker og kroker. Jeg vil ikke at alt skal bli sÄ vÄtt, sÄ da drar jeg liksÄgodt sentralstÞvsugeren med meg ut dÞrene her.

I gĂ„r avsluttet jeg helgen pĂ„ deilige ÅmĂžy. Venninnen min som bor der ute har to dĂžtre, og i lĂžpet av samme uke fyller de Ă„r. Da stiller vi jentene selvsagt opp, for mamma Vibecke er vel den av oss som stiller mest opp for oss alle. I tillegg til energifylt samvĂŠr, veit vi jo ogsĂ„ at det vanker velsmakende kaker med is, sĂ„ jeg er i alle fall aldri vanskelig Ă„ be.

NĂ„r vi ankom, flytta vi stort som smĂ„tt ut i den enorme deilige bakhagen, og der satt vi omtrent helt til sola gikk ned. Det er bare en ting Ă„ si om denne dagen og mĂ„neden:” Jeg elsker deg” 💕

 

#barn #bursdag #Ă„mĂžy #sommeriseptember #godevenner

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg