Vil heller ha tre julekort i postkassa enn hundre elektroniske ❤️

God morgen, kjære dere ❤️

Den helgen her har vært rimelig avslappa. Jeg har bodd i juleonepiecen hver bidige dag, og har vel egentlig lyst til å fortsette med det i dagene fremover også.

Julekortene har vært i fokus, og det er helt klart på tide å få de sendt. Det er mange som skal med posten, både i inn- og utland, men vi kjører rundt og leverer en del i postkassene rundt omkring også.

Jeg har alltid skrevet julekort. I hele 35 år, ja faktisk før ungene kom. Begynte i det små med 20-30 kort av meg selv eller med venninnen min Tonje, for deretter å ha ungene som motiv. I seinere tid har alle dyra våre også fått være med, og jammen har Bjørn Erik og jeg også slengt oss på. Helst med en morsom vri, jeg tror faktisk aldri vi har klart å lage noe seriøst.

I år er det nok ekstra viktig med julekort. Det å vite at noen har satt av tid til deg. Jeg bestiller alltid noen ekstra hvert år, har nok rundt 50 kort til overs i år, så send meg gjerne en mail på [email protected] hvis det er ønskelig å få et ❤️  

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg