I dag har jeg blitt skjelt ut, av rosablogger Heitmann!

 

Halloen!

I dag har jeg altså blitt bedt om å passe mine egne saker! Faktisk av 20 år gamle rosablogger Rannveig Heitmann, som debuterte på TV3 i Charterfeber i går. Jeg ler så jeg griner! “Gå og lag middag til familien din!” Ikke plag søte lille meg, leser jo jeg mellom linjene. Seriøst?! Der stikker du hodet fram og nekter folk i gata å ha en mening etterpå? Morsomt, dette elsker jeg. Når du sitter og furter gjennom en hel episode og forsurer hele miljøet rundt deg, så kan du altså ikke i ettertid ha såpass selvinnsikt og se at du kanskje var litt “too much”? Ærlig talt!  

Bilde er lånt av Dagbladet

Jeg burde jo egentlig styrt unna Charterfeber, men det er jo så hysterisk morsomt. De fleste som er med har jo pakka sekken full av selvironi og tar seg ikke selv så høytidelig.

Nå som frøken Heitmann har kasta bensin på bålet til fru Thorsen, må jeg jo bare følge med videre, så heng dere på neste kapittel catfight!

Nina

 

81 kommentarer
    1. Huff og huff.. Rannveig minner meg litt om en sur dragqueen. Utrolig barnslig til å vente sitt 2 barn :S!

    2. Virkelig? Du skriver om deg selv at du er “snart voksen jente” LANGT I FRA! Har du ikke noe annet å finne på enn å sitte å slenge dritt til Rannveig?

    3. Makan til oppførsel. Du skriver som sakt om deg selv
      og det må du få lov til. Kjenner jeg ble litt forbanna nå!
      Men jeg har noe og si, ikke la det gå innpå deg,
      du har rett til og skrive det du vil.
      Jeg gir blanke f om noen skriver now stygt jeg ler nare av det
      siden det blir for dumt. Det er min mening da. Stå på!

    4. Hm… noe sier meg at du får endel bloggere på nakken nå… 🙂
      Titta på det klippet nå som ligger på nett… hehe
      Nåvel…Stiller du opp på tv (sikkert gratistur/betalt) så får du jaggu stille opp og 🙂
      Synes nå jeg 🙂

    5. Jeg har lest kommentarene på rannveigs blogg, og du gikk inn der for å klage på henne, og når hun så ber deg om å passe dine egne saker så blir du fornærmet og suttrer om det på din egen blogg. Viss du er så voksen som du prøvde å frestille deg selv på rannveigs blogg så burde du virkleig holdt deg for god til dette innlegget. Henge ut mennesker på internett, makan til barnslig, frekt og direkte mobbing. Skjerp deg

    6. Syntes dette var morsomt =)
      At noen kan følge en blogg med ei berte som ser mer orange ut en rosa, og som virker falsk fra ende til annen. Nei fysj. Kanskje det burde hete orangeblogger i steden for 😉
      Syntes og det er i drøyeste laget med nakenbilder av gravide kvinner på bloggen sin. Første og siste gang jeg har sjekka hennes blogg =)
      Stå på du Nina =)

    7. wow! hvor langt kan en dame med en aldrer som bør tilsi en go`posjon sunnfornuft synke ? Mulig du vil ha flere lesere på bloggen din, men kjære deg! ikke bruk en “rosablogger” for å klatre til tops…
      hun svarte deg med en kommentar i sitt kommentar fellt, du klarer da å lage ett hets innlegg om hun , ved å påstå at hun skjelte deg ut? …. ikke alt man skal forstå seg på!?!

    8. Rosabloggere uten selvinnsikt er noe man bør holde seg langt unna =P leste kommentarene på bloggen til Rannveig og makan til lettmøblerte (i toppen) mennesker skal du lete langt etter

    9. Ser dere ikke at Rannveig er funksjonshemmet, har en liten hjerneskade. Bare se på måten hun prater på og oppfører seg så er jo ikke det vanskelig å se.

    10. Er det sånn at så lenge man ligger på bloggtopplisten så er man fredet for lett motgang? Og er det aldersgrense på hvem som har lov å gå inn på innleggene og kommentere? minsin:

    11. Vell, jeg har lest i kommentarfeltet til Rannveig, og det var jo du som var ufin og kom med trussler. “Nå blir det bensin på bålet”, er kanskje ikke noe ei godt voksen dame burde svart, når en 20åring ber deg passe dine egne saker, framfor å slenge dritt mot henne som person. Tipper familien din er stolt av deg 🙂

    12. Ja da gjør vi nok det. Men jeg synes virkelig det er trist at du som mamma til paradis dennis og som skrev i et innlegg lenger nede at det hadde blitt en del hets av dere da han var på tv, burde virkelig ikke hive deg på samme toget og drive med hets av andre som også kanskje blir fremstilt litt feil på tv. Jeg er faktisk litt sjokkert. Slike ting man ser hos de andre rosabloggerne og fortisene men ikke hos voksne mennesker. Du burde kankskje gå en runde med deg selv og så kanskje ta å slette dette innlegget. For dette er faktisk mobbing. Er det virkelig dette du vil vise verden og dine barn. at du synker til hetsing av andre på internett og ikke minst på din egen personlige blogg. Godt det snart er valg så man kan stemme på dem som vil gjøre det ulovlig med slik uthenging på internett.

    13. Nei nå må dere gi dere. Jeg sier jo at Rannveig er lett psykisk utviklingshemmet og dette er ingen spøk. Er dere blind eller? Ser dere ikke på måten hun snakker og beveger seg på at hun har en hjerneskade? Hun klarer jo ikke engang å fokusere med blikket sitt. Det er jo utrolig at hun får lov å ta vare på barna sine selv. Prøv nå bare å overse henne, hun kan jo ikke for at hun er psykisk utviklingshemmet.

    14. Det som er så fint er jo at det kommer flere episoder. Tipper vi får mere kjekt å diskutere da. Jeg skal selvfølgelig la min skeptiskhet til dama komme henne til gode. Dømmer ikke jeg! Alle får som regel flere sjanser hos meg, for jeg er gavmild. Dette blir spennende dere!

    15. Haha, for et latterlig innlegg! Du gjekk o inn på rannveig sin blogg for å snakka dritt… De første eg tenkte når eg såg de du hadde skreve og bildet ditt va “seriøst, ei eld gammal dama har skreve detta her”…. Om de hadd vært mi mor, eg hadde blitt flau! Gjer du detta for oppmerksomhet eller???? Virke sånn, despo!

    16. Vel, da får vi være enige om å være uenige. Kanskje lurt å gjøre litt mere hjemmelekser og gå litt tilbake i tid og se hva som blir kasta fra den andre siden også… ~ Cassandra ~:

    17. Så ekkelt og slemt innlegg. Hvor gammel er du? 50? 60?
      Du ser vertfall for gammel ut for dette.
      Rannveig er kanskje ikke så veldig voksen eller moden og hun
      driter seg ut på tv for tiden, men hun er en gravid sårbar kvinne.
      Det burde en dame på din alder klare å ta litt hensyn til. Greit å
      kommentere meningene dine på bloggen hennes, men å henge
      henne ut på din egen blogg på denne måten er bare skikkelig ekkelt gjort.

    18. Men kjære deg, jeg skrev jo faktisk i den forje kommentaren at jeg hadde lest hva både du og hun skrev på hennes blogg. Jeg tror ikke du skal ta deg selv så alt for høytidelig her. Oppfordrer til “catfight” med en 20 år gammel tobarnsmamma. Man kan vell da si at dette var et stolt øyeblikk i din livshistorie. Jeg synes at det er skremmende at jeg som er mye yngre enn deg har mer fornuft enn dette. Jeg skal i hvertfall lære mine barn dette er helt uakseptabelt. du kom med en ufin kommentar på hennes blogg og hun svarte med at du burde passe dine egne saker. Og da svarer du med å henge henne ut på bloggen din og i tillegg til at det vil komme mer just stay tuned. Kanskje vi da burde begynne å snakke om dine evner til å oppdra barn til å ha riktig moral

    19. Igjen, har du virkelig gjort hjemmeleksa di nå? Jeg snakker ikke bare om det innlegget, det har vel vært flere enn det? Her går det begge veier, og blogger man så må man faktisk tåle å høre sanneheten av og til. ~ Cassandra ~:

    20. Ja akkuratt, og her forteller jeg deg sannheten. Dette er å gå langt over streken og du burde virkelig skjemmes over slik umoden og avskyelig oppførsel. Hadde det vert meg du laget et slikt innlegg om så hadde du vert anmeldt for lenge siden. Men du får leve med dette helt selv. Mobber som du er. Er glad for at jeg ikke er fast leser av din blogg for da hadde du virkelig mistet en leser med dette innlegget. Men nå takker jeg for meg, har ikke mer å si enn at du burde virkelig gå inn i deg selv og tenke viss noen hang deg ut på denne måten og hvordan du hadde likt det. Ha et fint liv videre og lykke til videre med internett mobbingen din

    21. Støtter deg i dine kometarer..:) Og for Rannveig sin del…hun får betalt sitt opphold og da bør man ikke sitte og furte som en 3 åring.

    22. Enig med deg Nina. Hun har selv meldt seg på CF…å da må hun jaggu meg tåle litt kommentarer også…ikke første gang hun er på tv, og hun var helt likens da. Blir mye oppstyr av dette gitt 😉

    23. Hei Nina,
      Dette er drøyt.
      En voksen dame på som bruker tid på å skrive mindre hyggelige kommentarer og innlegg om en jente som kunne ha vært ens datter er tragisk!
      Flott å se at de fleste ikke støtter deg på dette!

    24. For det første, så du episoden i går? Er det så vanskelig å ta et steg til siden og analysere seg selv litt? Hvis du blir kalt ei sutrehøne, starter du atomkrig da? Det må da gå an å ha litt selvinnsikt å si som så, at ja, kanskje jeg burde skjerpe meg litt i lignende situasjoner. Det så kanskje ikke ut som om jeg var særlig grei mot de rundt meg?

      Hvis du tror mine barn ikke hadde fått hørt det hvis de hadde oppført seg sånn, så tar du feil! Hold deg til saken! Mari:

    25. Ja jeg så det, er ikke noe stoor fan av jenta, men jeg har absolutt ikke noe imot henne! Men å henge ut ei som er dobbelt så ung som seg selv når du selv har en sønn som har vært med på paradise blir som å hive stein i glasshus!

    26. Du kan da ikke mene at det å bli kalt ei sutrhøne er det samme som å bli “hengt ut”? Alvorlig talt, det må man faktisk tåle. Hun var jo det i går? Kan hun ikke bare le av det og bite i det sure eplet og si ja, ja shit happens. Min familie har tålt verre ting enn det, og det har bare gjort oss sterke. Av og til bør man kanskje tenke over motargumentene siden før de slenges ut. En debatt i ny og ne er bare sunt, å gå på personlig angrep som f.eks. utseende er noe helt annet. Det får andre stå inne for. trinesmile:

    27. Hahaha… nå må dere virkelig roe dere ned. Det skrellet av ei jente som var på tv’n i går må virkelig tåle en liten kommentar. Herregud…når du går inn for (håper det er skuespill) å være så totalt idiotisk, og helt latterlig dom så kommer det kommentarer med på kjøpet. Hun har da ikke blitt tvunget til å være med på CF, så da er det vel akkurat DETTE hun vil??? få masse oppmerksomhet for den latterlige personligheten hun har?? WOW… dere fjortis rosablogger støtte kompaniet bør ta dere en pære og spise den, for noe mer interessant enn det er dere ikke.
      Takk for meg. 😀

    28. Spesielt at man hele tiden trekker frem alderen når man har noe på hjerte som veldig mange andre også har lyst til å si men ikke tør. Hvis det er alt du har å si så vær så god, be my guest. ingersmacro:

    29. Unnskyld meg, var ikke dette å synke altfor lavt? Rannveig er en superflott jente, tro meg! At hun sutret over bagasjen sin tror jeg de fleste forstår, da hun mistet bagasjen sin da hun dro til Tyrkia to uker tidligere også. Selv om hun er en av Norges mest kjente blogger, fortjener hun ikke hets for vær lille minste ting hun gjør. Må si du oppfører deg MEGET umodent, rakke ned på andre slik som dette?! Grow up!

    30. Ja, jenta oppførte seg som en sutrehøne på gårsdagens episode av cf, enig med deg der. Selvfølgelig skal du også få si din mening i kommentarfeltet hennes, og hun må selvfølgelig tåle å få litt kritikk ettersom hun oppførte seg så latterlig. Men synes du kunne spart deg for dette innlegget, det skaper bare mer diskusjon og dårlig stemning :p
      Og du over meg her, som går til angrep på familien til Nina, spar meg.. Selvom dama har sagt noe, trenger du absolutt ikke dra inn resten av familien også. Slik jeg har fått inntrykk av dem, er hele gjengen noen supre mennesker, og Dennis (som jeg har mest “kjennskap” til) er virkelig en helt topp fyr. PR-kåte eller ei, synes dem bare er tøffe jeg, man lever jo bare en gang 😉

    31. He he he!:)
      Knallbra innlegg!:) Serverer man seg selv på et fat midt i beste sende tid så må man tåle at meninger hagler og når en i tillegg fremstår som dum dummere dummest og tror at dette går upåaktet hen , ja da lever en jammen opp til dumskapsstempelet en har fått!:)

    32. Når Rannveig velger å melde seg på et slikt program så må hun faktisk tåle litt kritikk. noen vil elske henne og noen irritere seg grønt over henne. Dette var hun veldig forberedt på ettersom hun både er en kjent blogger og har vært med på unge mødre. Hun elsker jo oppmerksomhet, det er det ingen tvil om! Dette har hun valgt helt selv. Så derfor skjønner jeg ikke hvorfor man skal forsvare henne så jævlig! Digger at en voksen dame har tæl til å si hva hun mener 🙂 Lisen 23. takk for meg 😉

    33. Vet du hva som er flaut? At en halvgammel dame leser bloggen til en 20 årig rosablogger og attpå til slenger dritt til og om henne. DET er flaut, det!

    34. Ja, dødsflaut! Like flaut som når en 20 åring som angriper andre yngre enn seg igjen og ber de vokse opp, nå må du gjøre leksene dine Amanda! Det går ikke bare en vei her! Amanda:

    35. Visste ikke at det var aldersgrense for å lese andres blogger?
      Og hva datteren min angår så kan du lese et litt eldre blogginnlegg om henne. Hun er nemlig ikke som alle andre hun er født med et syndrom, så du får neppe gleden av å se henne på TV. Forrresten, vil du at jeg skal ta deg serøst når du ikke en gang tør å stå frem med navn? Navn:

    36. Herregud!!!!! Hva skjer????? Jeg har nettopp sett episoden….moooohaaa……vi er vel ikke mere blinde enn at hun gravide blondina var en stor sutrekopp?????? Kjære vene,å være ærlig er ikke en forbrytelse!!!!!jeg tenker at hun faktisk har fått ett strålende tips fra fru Thorsen.stå på 😀

    37. Av respekt for medmennesker jeg har rundt meg sletter jeg diverse usaklige kommentarer. Å bruke ord som “mongolid”og “crackhore” sier veldig mye om hvorfor vedkommende må skjule seg bak anonymitet. Blir for usmakelig for meg så da forsvinner du ut av diskusjonen.

    38. å herregud for et flaut innlegg! Tydelig at til og med voksne mennesker kan oppføre seg som en fjortiss. Jeg er glad for at det ikke er min mamma som oppfører seg slik, kan ikke forestille meg hvor flaue barna dine må være nå! Skjerp deg!

    39. Men hva er det som er så flaut da? Er det sånn at dere unge mennesker ikke takler bittelitt kritikk? Jeg går aldri etter utseende og kjenner heller ikke vedkommende og snakker om henne som mor eller venninne, men det må da være lov å gjøre en oppmerksom på at man ikke er særlig hyggelig mot de rundt seg der og da? Hvis noen på jobben din, venner eller familie forteller deg at nå var du noe urimelig, blir det plutselig helt feil det da? Hvilken rosenrød sky er det du ever på? Og gå inn og se hvordan vedkommende svarer hvis ting går henne litt i mot? Det er ikke akkurat konstruktivt. Hvis noen hadde sagt til meg at nå ble du litt for mye Nina, og det skal jeg love deg har skjedd, så tar jeg det jo til meg. Ikke alltid like kjekt, men har ikke vanskeligheter for å se det. Tenk litt på det du anonyme Elise:

    40. Snakk om å være selvkritisk her. Du bagateliserer det at du kalte henne for en sutrehøne, at det ikke er å starte en atomkrig osv. Men likevel lager du et helt blogginnlegg hvor du sier at du er blitt hetset av Rannveig? Virkelig? Hun sa i en kort kommentar at du burde passe sine egne saker, er det å bli hetset? Ti fjær blir virkelig til ti høns, og det er jo helt tydelig at enkelte ikke vokser av seg ungdomsskolestadiet selv om de har voksne barn. Og at du faktisk ikke forstår at det er ikke pga kommentaren om “sutrehøne” at folk ser deg som en mobber nå, men fordi du lager et innlegg på din egen blogg hvor du henger ut en person som er halvparten av din egen alder. Og etter sutrehøne-kommentaren, kom det da virkelig flere stygge kommenatrer fra din pc. Vet ikke hvem som kaster bensin på bålet, jeg.
      Og du som påstår at Rannveig har lett psykisk utviklingshemming. Hva er galt med deg? “Du ser det på henne”. Makan altså!

    41. Jeg har da aldri sagt at jeg har blitt hetsa, hvor får du det fra? Klarer du ikke å se ironien i overskriften? Det er faktisk mye verre å gjøre som deg å blåse det opp til noe større enn det det er. Hvis du ikke liker det jeg blogger om, så bruk da for Guds skyld energien din på andre steder. Hvem er du som tror du kan diktere oss andre hva som er rett og galt å blogge om? Så lenge jeg holder meg til saken og ikke ekskalerer dette til det ugjennkjennelige, får det da bli opp til meg dette her. Er fullstendig klar over at jeg legger hodet mitt ut for hogg, men det bør de fleste som stikker nesa si ut tåle til tider! Det gjør en bare sterkere:-) Julie:

    42. Syns verken du eller Rannveig har oppført dere særlig voksne i denne “krangelen”. Hvorfor ikke bare la det ligge?

    43. Bare for å ha det sagt, den siste kommentaren fra “Julie” er ikke den samme som den første. Det er jeg som skrev den første, og beklager for feil ordvalg, det så jeg rett etter jeg postet den. Du brukte ikke ordet hetse, men du sier at du ble skjelt ut. Du er helt klart ugjennomtrengelig for andres meninger og synspunkter, men skal likevel presse på dine egne synspunkter til alle andre, så dette er det ingen som kommer noen vei med. Og at du heller ikke ser hvor dobbelmoralsk du selv er, er for meg uforståelig. “Hvis du ikke liker det jeg blogger om, så bruk da for Guds skyld energien din på andre steder”. Vel, det virker ikke så du liker det Rannveig blogger om, så hva med å bruke din energi andre steder? Lukter litt desperasjon her!

    44. Nå er det faktsik sånn at jeg valgte å ta det opp på min egen blogg i steden for å fortsette på hennes. Ble mer fear synes jeg. Jeg valgte å gå inn på hennes side for aller første gang for jeg ble jo litt nyskjerrig på dama etter å ha sett første episode av Charterfeber. Når hun da velger å lage et innlegg om det som hendte, så regner jeg med at hun er motagelig for alles meninger. Eller er det sånn at 1. Det er kun de 20 + – som har lov å svare? 2. Kun positivitet er tillatt? Ærlig talt?! Hva er vitsen med å blogge hvis man ikke kan tillate seg å starte en diskusjon i ny og ne?! Julie:

    45. Diskutere er en ting, en helt annen er å starte “catfight” mot en du kunne vært moren til. Er helt for å diskutere, men det blir for dumt når man henger ut personer med navn og bilde på sin egen blogg, og oppfordrer folk til å følge med videre i denne catfighten. I mine øyne er en diskusjon saklig og fair, ikke en mulighet for å påstå at noen skjeller deg ut på falskt grunnlag, og heller ikke en mulighet for å komme med påstander om at en person er sånn og sånn bare fordi du har sett henne på tv i til sammen tre minutter i noe som er klippet til for underholdningen sin del. For eksempel; hadde jeg vært som deg så hadde jeg til nå kunnet kommet med mange påstander om at du helt sikkert er en spesiell type mor fordi du skriver om barna dine på bloggen din, eller påstått at familien dn er PR-kåte fordi dere hiver dere med på diverse realityprogrammer, eller laget min egen blogg nå for å henvise til din blogg for å vise andre mennesker hvor utrolig umoden og dobbelmoralsk du er. Men jeg kjenner ikke deg eller din familie, derfor kommer ikke jeg med slike beskyldninger. Hvordan kan du vite om Rannveig tåler kritikk eller ikke? Utfra den ene kommentaren hun kom med? De som kommenterer tilbake til deg eller skjeller deg ut er jo alle andre enn Rannveig selv, men likevel lager du et innlegg hvor du skriver at det er hun som gjør det? Helt ærlig, så mye hets som Rannveig får rundt på nettet, så tror jeg hun er en av de sterkeste bloggerne som fremdeles driver med det og lar all den urettferdige dritten prelle av seg.

    46. Vi får bare være enig om å være uenige da. Jeg mener at folk som stikker seg ut på TV bør tåle å også høre noe negativt rundt seg selv. Hvorvidt andre, som som deg, har lyst til å ekskalere dette til noe stort, får blir opp til dem. Du skriver hun har vært ute i “hardt vær før”, det aner jeg ingengting om, men regner med at hun synes synes det er greit å være i vinden siden hun fortsetter å takke ja til TV med stor underholdningsverdi som først og fremst er rettet mot folk som liker å få andre til å le.

      Hvis du tror jeg blogger om meg, familien min og diverse teamer kun for å få positive tilbakemeldinger, så tar du fullstendig feil. Jeg elsker når folk tør å stille spørsmålstegn ved det jeg gjør. Er gudskjelov ikke så ensforming og tror at alt jeg gjør og sier alltid er rett:-) .Julie:

    47. Å bli skjelt ut av en rosablogger må jo være bare positivt,jeg mener,da får de i det minste vist at de har litt gangsyn og litt (men ikke mye) mellom ørene,iallefall nok til å gjøre tafatte forsøk på å forsvare sitt kunstige jeg når noen prøver å fortelle dem sannheten.
      Uansett,å bli skjelt ut av en rosablogger er ikke det verste som kan skje,men det er bare sånn det er,at noen reagerer med piggene ute straks sannheten sies,felles for de rosa er vel helt åpenbart det at de ikke takler sannheten så godt.Stakkars folk,sier jeg,den dagen realitetene i livet hopper opp å biter dem i baken….
      Jeg har lært meg at jeg kan ytre meg om hva som helst,være seg kritikk,ris,ros eller utskjelling.Det spiller ingen rolle hva man ytrer,det er måten man ytrer på som er avgjørende.Mange,både på blogg og ellers har blitt avkledd,avslørt,skjelt ut av meg uten at de vet det selv – men,så har jeg alltid vært flink med å påpeike det motsatte også gir masse ros og flotte kommentarer til dem som fortjener det.
      Om hundre år er allting glemt,så hvorfor kave seg opp over slike bagateller som at en rosablogger mumler ut av seg noen gloser….
      Hilsen synskepeggy.

    48. Hvis jeg får konstruktiv kritikk av noen, så synes jeg det er veldig greit. Det er en måte for meg å gå litt inn i megselv for å bli bedre. Jeg så hvilke komentarer du kom med på Rannveig sin blogg, det var du som startet og du sluttet ikke etter den første komentaren. Rannveig svarer deg tilbake, noe som faktisk er på sin plass slik du holdt på. Og plutselig har hun startet catfight? Har du utrolig masse fritid på dagene? Siden du gidder å bruke tid å energi på å lage mobbeinnlegg om ei jente du kunne vært moren til? Synes du skal ta til deg at så mange reagerer på dette innlegget og oppføre deg som en voksen kvinne og mor. Hvis du skal plage noen, så bør det være noen på din egen alder!

    49. Elise:Seriøst, plage?! Mobbe? Jeg har bare vært ærlig jeg. Catfight? Ser du ikke ironien her?

      Hold deg til saken! Føler jeg sitter og svarer en haug med unger som aldri har blitt snakka til før.

      Og vet du hva som er mest komiskt? Jeg føler jeg må fatte meg i korthet og være så snill som mulig. Er redd det bak alle dere feiginger som svarer anonmymt sitter så unge mennesker at dere ikke forstår et kvekk. Det virker i alle fall sånn. Drar inn det ene og det andre som er helt urelevant, mens jeg kun har kalt ei for S U T R E H Ø N E! Gi meg styrke!

    50. Må si at jeg støtter deg Nina sprell levende med blogginnlegget ditt:).Du må da få lov og ytre meningene dine som alle andre så syns det bare er bra jeg.De som velger bli med på charterfeber må tåle noe negativt også, ingen mennesker idag mener det alle andre mener da.Se på alle andre kjendiser som har fått mye værre kritikk og media på seg men alle som er kjendiser idag vet at det er noe man må tåle .Og dessuten har vi noe som heter ytringsfrihet!!!.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg