Kreativ sjel!

God kveld, fininger!

I denne gale bloggverden eksponerer man seg jo for alle og enhver. Jeg har vært heldig, og har som den utadvendte personene jeg er, fått gleden av å komme i kontakt med noen utrolig kreative sjeler. 

Vil gjerne dele med dere et bekjentskap som startet februar 2011. Da fikk jeg nemlig øynene opp for noen flotte smykker. Monica Gullesen Hansen laget dem. Bestilte et av henne, og deretter et til. Vi ble venner på Facebook og etterhvert fikk jeg et innblikk i hennes verden.

Monica er 43 år og opprinnelig fra Bodø, men gjorde “søring”  av seg i 1991. Hun lever i skogen med mann, 4 barn, katt, kaniner og pr. i da 3 hunder. Der driver de kennelen Hexeberg med oppdrett av Hovawart og Euraiser. I tillegg på gården der de bor, er det 4 hester, hunder, frittgående høner i fleng og kaniner. Hun lever så absolutt ut drømmen sin.

For at Monica ikke “bare” skal være mamma, trenger hun doser med egenpleie, og DET dere, er det ull og perler som gir henne. Hodet hennes er som en popcornmaskin, idéene popper opp i ett sett. Hun har strikka og hekla siden hun var 5 år og tatt i mot bestillinger siden 1985. Alt er gjort for hånd og det meste er laget ut i fra egne idéer.

Jeg har elsket å følge med på alt denne dame klarer å utrette. Har følt spenningen rundt flere av hundefødslene der hjemme og har elsket bildene som har blitt lagt ut av alle valpene.

Hvor flott var det ikke da det plutselig kom pakke fra henne i posten! Denne deilige baggy vinterlua ble plutselig min, jippiii!

Vel, egentlig er den til prinsessa mi, Mille, men jeg kommer til å låne den så ofte jeg kan.


Fargene er jo midt i blinket for oss som elsker Enga! Tok meg den friheten å lage denne kollasjen fra Facebook, se gjerne her.


I tillegg har jeg lyst til å vise dere et av smykkene jeg kjøpte av henne. Forestiller meg og de 3 barna mine ♥

 

Da var det straks kvelden. TV-kos med fineste bestis Tonje.

Klem fra glad og ny lue-eier Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#Strikking

7 kommentarer

Siste innlegg