Buksa som oser av sex!

God morgen, kjære lesere.

Nå må dere ikke detta av stolen! Bær over med meg, selv om dette er noe på kanten. Veldig utenfor min komfortsone, men nå har det seg sånn at omtrent alle jentene i gjengen vår har lagt sin elsk på denne tightsen, som bare oser av sex. Ikke nok med det, det er den perfekte skinn-imitasjonen, og den rynker ikke nedover låra, den sitter som støpt. 

Jeg er så absolutt ingen moteguru. Eier ikke snøring når det kommer til klær, men har jo sett at folk går rundt i skinnbukser igjen. Jeg kan så absolutt ikke gå i det. Det er alt for ukomfortabelt og jeg fikser ikke å ha klær som ikke kan vaskes. Derfor ble jeg så entusiastisk når jeg møtte tre venninner på lørdag, som alle snakket stort om den her. Tights med kjempestretch, og ikke minst høyt liv. Kan ikke fordra merkelapper som skriker “low”, for da henger jo alt utafor. Denne er altså så stretchy at jeg var nødt å gå ned to størrelser, så løp og kjøp jenter. Til den nette sum av 149,- spenn på Bik Bok. Tviler derimot på at det er flere igjen i Stavanger område, for her har vi jentene “feid” over hver eneste butikkene, men det er lov å håpe.




“Herregud”, er det sikker noen som tenker. “Var hu nødt til å ta sånne bilder for å få fortalt om denne pokkers kule buksa?” Ehhh, nei hadde vel egentlig ikke det, men av og til må det da være lov å “frekke” seg til litt. For det er akkurat sånn den buksa der påvirker meg! Grrrrrr….


Da får jeg vel hive på meg noe mere klær, jeg har nemlig blitt bedt på lunsj til “dynetrekt risengrød”, og DET kan man jo ikke si nei til.

Klem Nina

 

#nybukse 

14 kommentarer

Siste innlegg