Høstløv kom i går…

 

Wow, nå har jeg mange baller i lufta på en gang. Blir ikke mye stillesitting for tiden. Det er bare å bite tenna sammen å få ting unnagjort.

Samtidig spiller jeg CDén som kom i posten i går, Høstløv som kjente artister i fra Rogaland har spilt inn til støtte for Sykehusbarn. Den er jo bare så vakker! Får gåsehud!

Det er rart med det. Mille har vært utallige ganger på sykehuest både i Oslo og her i Stavanger. Det har vært smertefullt til tider, men hun finnes ikke redd eller vegrer seg for nye besøk. Sikkert fordi hun alltid blir behandlet som den prinsessen hun er, og kommer hjem frisk og fin igjen. Hun klager sjeldent…


Snart skal eldstemannen også en tur på sykehuset. Han tar selv medisin hver dag for magen, men må også legges inn en gang i måneden for en ekstra stor overføring. Alltid morsomt å være rundt han rett etterpå da, for dette er litt av en boost, energikick til tusen.

Jeg skal altså kjøre han dit nå snart, og deretter hente Pelle på skolen. Han skal få ny hjelm i dag, og det er noe han må være med å plukke ut selv. Kan ikke stå på brett uten, det er bare ukult.

Deretter skal snuppeline på kor og jeg på me&i nyhetsslepp. Åhhh, som jeg gleder meg til å se de nye klærne. Har fått en sniktitt på hva som kommer, og kan love dere at det blir en bra sesong!

Snakkes senere!

Klem Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg