Hair Dip Dye!

Heihei, godtfolk!

Nå venter jeg på å bli henta av venninnene mine. Vi skal til Sandnes og i “champagne40årsdag”! Allerede kl 13:00 “sharp” begynner kalaset, og dette har jeg virkelig sett frem til.

Temaet for festen er knæsje farger, og da falt det meg plutselig inn å Dip Dye håret! Hjælpedumeg! Det betyr altså at du kun dypper tuppene, eller deler av håret. Selvfølgelig måtte fru Thorsen gjøre det, og selvfølgelig med ekte farge.

Kjøpte dyrevennlige “ikke testet på dyr farger” på nettet, og satte i gang i dag morges. Hadde allerede kjøpt inn engangshansker, gikk fire par, for det er virkelig et must.







Jeg er superklar nå! Ikke bare skal jeg henge med hele venninneflokken i hele dag. Betis Tonje og jeg skal på TNT konsert også! Primabollerina altså!

Øsnker dere alle en fantastisk dag!

Klem fra Nina

 

#hairdipdye #fargehår #colorhair #crazycolor

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg