Tilbake til normalen? Nish…

Ja, da var det mandag igjen, og planen var vel egentlig å komme tilbake til normalen igjen, men neida, Pelle ville det annerledes. 17-åringen vår ba så pent om å bli henta på andre siden av byen i morges, og det kunne jo ikke mora si nei til. Med to mot en ble det både Brustadbua og Mækkern, så da venter vi med å være flinke til i morgen.

I tillegg har jeg fått besøk av familie fra sørlandet, og de har bedt meg ut på byen på middag, og det kan man jo ikke si nei til. Så da venter vi med å telle kalorier til i morgen.

Var helt nødt til å kjøpe med oss noen av disse herlighetene hjem fra Brustadbua.

Starta så fint…



Au, au , au! 


Var pinamegdø ikke godt en gang. Hvis man ikke hiver i seg pommefritsen at once blir den jo så slapp og smaker shit, at jeg aldri lærer…

Nei, nå skal vi tuppene pynte oss litt og dra å kose oss. 

Håper dere nyter siste påskedag.

Klem Nina

 

4 kommentarer
    1. Hei:) Jeg må bare få sagt at bloggen din er helt magisk, jeg er støtt og stadig innom, og du sprer like mye farge og glede hver gang, det virker som at uansett hindringer og gråværsdager så smiler du:) Det skulle ha vært fler som deg, fortsett den gode jobben med bloggen din 🙂 Ønsker deg og dine alt godt:)
      Mona:)

    2. Mona: Tusen takk, kjære du. Setter stor pris på tilbakemeldingen. Livet er ikke alltid en dans, og jeg har nå mine grå dager jeg også, men det hjelper så lite å dvele ved dem.
      Ønsker deg en finfin dag, klem Nina

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg