Lystige torsdagsplaner….

God morgen kjære lesere,

Ja, da var vi kommet godt i gang på uka og mange ser vel frem til helg snart, tenker jeg. Selv gleder jeg meg til at bamsen vår kommer hjem i dag, etter å ha vært på kurs hele uka. Det skal bli deilig å være to om hverdagen igjen. Veldig typisk at jeg får litt ekstra utfordringer her hjemme når han er bortreist, men det løser seg alltid på et vis. 

I dag skal jeg møte en stor vennegjeng og så skal jeg begynne på et hekkans prosjekt, som jeg skal vise dere senere. Nå er snuppeline Mille på vei ut døra her, og Pelle er også snart klar for skolen hører jeg.


Ønsker dere alle en fin tordag, og så skrives vi seinere, klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg