Matværket…

Hei igjen!

I går ble vi en god gjeng kvinns på Matværket på Kvadrat. En skulle ikke tro at 7 jenter hadde muligheten til å møtes sånn midt i uka, men akkurat i går var vi heldige.

For kun 49,- før klokka 12, kunne vi altså velge mellom flere ulike småretter og attpåtil få kaffe i tillegg. Nesten gratis det jo, thihiii. Absolutt verdt et besøk hvis du er i nærheten. Det nye konseptet falt virkelig i smak. Hele lokalet har fått en mye freshere look. I tillegg tilbyr de en rekke delikate fristelser, enten til å ta med hjem eller som flotte gaver. 

Tok ikke bilder av selve jentegjengen, glemte det helt ut, men noen smakebiter fikk jeg da med meg.


Alltid i farta!











Litt synd at jeg hadde en avtale rett etterpå, for jeg elsker å sitte å skravle i en evighet. Godt jeg allerede i morgen møter noen av jentene igjen.

Nå er det nachos tid, for det er jo fræddan, juhuuuu.

God middag og helg dere, klem Nina

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg