Bursdagsbarnet sørger selv for bakingen…

Ja, da er vi godt i gang med dagen. 

Mille er hjemme i dag også, men hun er feberfri, jippi! Hun og Bjørn Erik er akkurat ferdig med 5 brett american cookies. Det er Nille Stormoens spektakulære oppskrift som igjen er på ønskelista til alle.

Samtidig har jeg så vidt begynt å tenke på morgendagen. Litt småstressa nå, merker jeg. Siden snuppeline har vært syk, og Bjørn Erik reiser offshore i morgen, har den planlagte Oslo-turen hengt i en tynn tråd. Nå derimot, ser det ut som om det blir noe av allikevel. Skal bli en stor ære å få delta på Kristin´s StyleConnection Lauch Party. Gurimalla som jeg gleder meg! Må bare få pimpa opp hårfargen litt og kanskje se gjennom kleskapet snart…begynner å haste!






Vi har allerede rukket å bli småkvalme hele gjengen, for dette er helt klart noe man fort kan bli avhengig av. Selv om man på forhånd velger å kun skulle ta en, så klarte jeg å gofle i meg tre på relativ kort tid. Men på slike dager er det lov å leve litt ekstra. 

Klem Nina

4 kommentarer
    1. Mmm.. ser kjempe godt ut.. Kor spennande med OSlotur på deg då. Kva er det du skal delta på? Morsomt at dykk har desse kakene som favorittar.: Min mann brukar å lage ein variant av desse til jul. Han kallar dei herregårdskaker etter morfaren sin, som alltid laga so gode slike.. Heimebakst er farlig, men deilig 🙂 ha ein kjempe fin kveld no då. Lykke til med pakkinga.. Det klesskapet er ikkje like kjekt og snilt alltid 🙂

    2. karenmarenmette: Ja, disse baker vi faktisk til jul også. Mye bedre å lage noen som vi veit alle liker 🙂
      Kristin, kjæresten til sønnen min Dennis skal lansere sitt nye klesmerke i morgen, på Blå. Regner med at hun er ganske så stressa akkurat nå, selv om Dennis skrev nå at alt var under kontroll, tja vet nå ikke det 🙂
      Uff, nå skal jeg frem med symaskinen. Hold-in toppen under blusen jeg skal ha på holder ikke inne det som tyter ut under armene…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg