Her silicon poppes det!

God morgen, kjære dere!

Ja, da var snuppa sendt avgårde på skolen, blid og glad som vanlig. Det virker som om hun er temmelig fornøyd med gårsdagens første skoledag også. Ingen sure miner i det hele tatt, selv om hun har fått ny assistent og har byttet klasserom. Utfordringene pleier som regel å oppstå ved rutineforandringer, men enn så lenge er det bare fryd og gammen.

Ungene står alltid opp i god tid, så de får i seg skikkelig frokost. Brød, melk og yoguhurt i magen hver morning er tingen. Samtidig får vi skravla litt, og jeg forsøker å forberede Mille så godt jeg kan ved å gjenta og gjenta hva som står på timeplanen. I dag hadde vi ekstra god tid og da lagde vi is.

Is er livet! Jeg husker jeg som barn fikk lov til å lage is av saft i deslitermålet til mamma. Nå har jo ting blitt mye mer fancy, og det er ikke en ting han far i huset ikke klarer å skaffe, fra Kina så klart, fra Ali Express. Søkte på ordet ice silicon pop, og da fikk jeg hele 628 resultater. Det er godt Bjørn Erik har blitt reine kløpperen til å handle fra denne siden her. Viktig å plukke ut det som er fraktfritt, rimligst og ikke minst produkter hvor andre kjøpere har lagt igjen positive kommentarer. 

På 2 minutter fikk vi i alle fall fylt opp fryseren igjen med deilig solbærsirupis. Det kan komme godt med, når lysten på noe godt melder seg på mørke høstkvelder.




Mille er allerede på plass på SFO, og Pelle er i anmarsj i andre etasjen hører jeg.

Ønsker dere alle en fin tirsdag! Selv skal jeg en tur på Avea klinikken og ta Puls-lys…

Klem Nina

1 kommentar
    1. God morgen skjønne, spreke, sportye du! Er innom for å ønske deg en god mandag, og håper du har hatt en fantastisk start på uken 🙂 Å lese bloggen din er høydepunktet på dagen, derfor er det alltid moro når det er et nytt innlegg så tidelig om morgenen 🙂
      Stooor klem fra fast leser – vektlofterjenta.com ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg