Høy på meg sjæl!

Halloen ♥

Da var vi i gang med et par dagers hjemmeferie. Det er godt med noen late dager, med få ting på agendaen før hardkjøret starter igjen. 

I forbindelse med litt nytt design her på bloggen, og en liten tur i tenkeboksen på hvorvidt jeg skal satse videre eller ikke, har vi altså kommet frem til her i familien, at jeg holder koken en stund til. Det har nemlig gått litt trått i det siste, jeg har ikke helt klart å motivere meg selv. Savner å ha tid til å skrive om aktuelle temaer som opptar meg, ta bloggen til nyere høyder, by opp til debatt. Det krever mer disiplin, reseraching og ikke minst selvtillit.

Må le litt, for fine mannen min ba meg bestille inn noen effekter som viste hvem jeg er og hva jeg har fått til i det siste med bloggen. Dere kan tro jeg følte meg litt høy på meg sjæl, når visittkort, et mobildeksel og tekoppen var klar til henting på posten i går. Veldig spesielt, men må innrømme at det er kjekt å ha kommet frem til en header som man føler man kan identifiserer seg med. Litt smårusk ennå i mobilversionen, men designerer Silje Lien jobber med saken. 

Jaja, så satt jeg her da, med koppen min. Bare en liten tekopp, men min helt spesielle greie ♥





Ønsker dere alle en god middag og en koselig kveld!

Klem Nina

 

4 kommentarer
    1. Hei 🙂
      Så bra at du skal fortsette,for det hadde faktisk blitt veldig trist om du brått slutta å blogge..
      Bloggen din er en favoritt, og jeg beundrer deg for å skrive så ærlig, og levende.. Det er slik at jeg kan forestille meg å være i situasjonene du skriver om selv:)
      Beundrer deg for å stå på med det du sliter med, jeg trenger litt av det pågangsmotet selv, men nå forsøker jeg endelig å ta noen grep.. Forhåpentligvis blir ting bedre etterhvert;)
      LInn

    2. Glad for at du fortsetter! Jeg leser alltid din blogg til inspriasjon! Og bloggdesignet er friskt og bare så deg, Nina! Kult å gjøre litt utav det, da! Har vurdert og få meg proft design selv, men jeg er ennå den glade amatør, så det gamle får holde en stund til!
      Klem

    3. Jorun Rødland: Ja, jeg føler jeg må det min venn, men du vet at man gjerne er ens selv største kritiker. Er jo redd for at folk skal gå lei når man trenger seg på et par ganger om dagen, men må det for å holde seertallet oppe.

      Det var morsomt med nytt desgin, eller ikke helt nytt, oppfriskning. Fått mange gode tilbakemelidnger på mobilversjonen. Skriften er endelig leselig for oss “voksne”, men har ennå en utfordring med å klare å skille avsnittene. Det flyter liksom i hverandre, men det jobbes med saken.

      Gleder meg også til neste års ferie. Da er jeg jo nødt til å blogge. Fire uker på loffen “over there”, første gang uten gutta, må jo gi masse skrivelyst, og bidedryss 🙂

      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg