Og slik går no dagen…

God torsdag dere!

Nå har jeg endelig noen minutters pause, og gleder meg til en god kopp te og en liten time i sofaen. Fyttikatta så bra jeg har det akkurat nå. Ferdig trent, ferdig dusja, ferdig spist, ferdig “kost” og ikke minst ferdig vaska hus. Litt skår i gleden at Bjørn Erik står med ferdigpakka bag og er klar for offshore tur, men sånn er nå livet vårt. Han er milepælen i den lille familien vår, han sørger for at mange, ja mange drømmer går i oppfyllelse. Får heller tenke på at vi plutselig har han tilbake igjen, og da er det snart første advent og vi har masse å glede oss til fremover. 

Jeg kjenner det godt på kroppen at jeg har vært på Pulz hver bidigie dag denne uken. Manuellterapeuten min vil helst at jeg går dit i helgen også, men jeg tror jeg skal unne meg et par dagers pause. Kanskje jeg føler meg sterkere etterhvert og klarer og tyne ut litt til, men akkurat nå gleder jeg meg til morgendagen, etter endt trening, for da skal jeg legge vekk treningstøyet. 








Da var min kjære reist, og jeg er mutters aleine “in the house”. Vel, det blir nok ikke lenge for begge ungene er snart på vei hjem. Fikk akkurat vite at Dennis også kommer hjem en tur på søndag, og da skal han faktisk bli her en hel uke. Åhhh som jeg gleder meg til å klemme han! Han har sikkert en hel haug å fortelle, for han kom hjem fra LA i dag. Han har ringt oss to ganger og vi har skjønt at det har vært mye jobbing der borte, men litt spennende har han helt sikkert å fortelle.

Nei, nå må jeg tilbake til hverdagssyslene. Får heller skrives litt seinere!

Klem Nina

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg