Tørrshampo, Valentourettes og øresus!

God fredag fininger!

Ja, da var dagen endelig her! Mille skal feire bursdagen sin som egentlig ikke er før på mandag, men alle jentene i klassen er sikkert som henne superklare for party og overnatting. Alt er klappet og klart, og jeg gleder meg til å hoppe i pysjen seinere i dag og være vertinne for den spente flotte gjengen.

Jeg er sjelegald for at Bjørn Erik og jeg var fornuftige i går kveld, og valgte å ta bilen inn til byen for å oppleve Oslo-bandet Valentourettes. For selv om vi satt som noen slips i sofaen begge to, var det soleklart at vi skulle på konserten. Dette er bandet som hyller selveste Jokke, og sangene har vært med meg i mange år nå, og jeg går aldri lei. Dette er låtene med tekster som alle og en hver kan kjenne seg igjen i, og de tar meg med tilbake til de glader ubekymra dagene på Elm og gjengen fra Stovner. Minnene har fått en stor plass i hjertet mitt og det er ikke feil at min kjære Bjørn Erik også er blodfan av gutta.

Var selvfølgelig litt spent på om dette er noe som også biter på Stavanger-folka, men jeg hadde ikke trengt å bekymra meg. Tviler på at jeg har sett så mye folk på utestedet Martinique før. Det var ganske så fullt og det var god trøkk hele kvelden. Stakkar Petter Baarli, jeg tror han følte seg som et hamster løpende i hjul til tider. Mannen som liker å hoppe rundt omkring på scenen i turbofart, hadde ikke store plassen å boltre seg på. Men det gikk på et vis, selv om jeg var nødt til å redde “mikken” et par ganger som kom mot meg i hundreogti.

Moro var det i alle fall! Et kjekt avbrekk i forberedelsene til den store bursdagsfesten. Hadde ikke tid til annet enn en kattevask før vi dro, men takk gud for at det finnes tørrshampo og effektiv sminke for blåe ringer under øya. Med glitterstrømpebukse og skinnjakka på, ble det en skikkelig rocka kveld som går rett inn i den gode minneboka!








Arghhh, Pepsi-max kveld…men sikkert lurt med tanke på kommende kveld…







Nei, nå må jeg komme i gang! Det skal lages taco til de små i kveld, og jeg tenkte jeg kunne begynne på det nå. Når Mille kommer hjem i ett-tiden, blir det nemlig å reise rett i stallen. For det er helgen vår med hesten Vilja, og hun skal selvfølgelig få masse kjærlighet og stell før kveldens store begivenhet begynner.

Ønsker dere alle en superflott helg! Nyt den og ta vare på hverandre ♥

Smask Nina

 

#valentourettes

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg