Alle skal få…

Endelig helg dere!

Da har jeg tatt farvel med bessen for denne gang, og i dag var han i turboform. Satt å skravla med en annen beboer, og jeg følte nesten vi ødela litt når vi kom og ville ha han med inn på rommet sitt. Gikk selv, uten gåstol, så det er tydelig fremskritt på gang. Han surrer fortsatt litt med fortid og nåtid, men vi bare jatter med og gjør besøkene så enkle som mulig for han. 

Men i dag har jeg faktisk rukket å stjele til meg til en klem fra Dennis og Kristin også. Duoen møtte meg så jeg kunne overraske med julekalender. For det får hele hurven vår ennå, selv om de har forlatt redet. Dennis sin pakkekalender er egentlig Bjørn Erik sitt ansvar, men siden jeg nå en gang er i Oslo, tok jeg oppgaven. 24 stk. forskjellige ølsorter pakket inn i aluminumsfolie. Det har han fått siden han var 18 år, og er fortsatt en stor innertier.

Fine gutten vår, alltid så kjekt å se han ♥










Pelle på snart 18 spurte så fint om han også kunne få en slik kalender, med sider i. “Niks triks barbafiks”, må nok vente et år til.

Ønsker dere alle en superduper kosemoseoverdose helg ♥

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg